• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

(x) tijd op forum voor je een bericht kan plaatsen?

Nick Bakker

Detailing guru
5 mei 2018
965
158
25
Muntendam
Is er ook een mogelijkheid om een tijd in te kunnen bouwen die er tussen het aanmelden en het plaatsen van het eerste bericht zit?
Ik zie geregeld mensen die een account aanmaken, een topic starten (soms relevant soms niet en vaak al beantwoord) en ze komen nooit meer op het forum..

Gewoon een idee, kan ook zijn dat ik me iets te veel van aantrek..
 
Tjsa... De luie patat generatie van nu stelt liever een vraag en gaat rustig zitten wachten tot er een antwoord is.

In de tussentijd had je zelf al lang research kunnen doen op het www of fora. Vaak met een paar klikjes of trefwoorden kun je het antwoord vinden.
 
Ja maar……..
als iedereen gaat op YouTube of op het internet kijken, dan bestaat deze forum niet meer.
iedereen mag/kan een vraag beantwoorden of negeren, maar een antwoord als :
kijk naar de regels,
meerdere keer gehad dus even lezen op het forum
het internet staat vol, even zoeken
….
imo heeft geen zin plus kost hetzelfde tijd als het juiste antwoord te geven ;)
 
  • Leuk
Reactions: Nick Bakker
Verder vind ik dit forum eigenlijk wel het meest vriendelijke wat ik zie op het www, over het algemeen zeer behulpzaam, vriendelijk en fatsoenlijk!
 
  • Leuk
Reactions: Nick Bakker
Er zijn meer fora met vriendelijke en behulpzame leden, maar je hebt maar een handjevol mensen nodig om de sfeer op een forum compleet te verzieken.
 
  • Leuk
Reactions: Nick Bakker