• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Zal me ook even voorstellen

Even een vraag tussen door is dit normaal of moet ik beter gaan kleien
63467d58001229fe346742ff153bb53d.jpg
 
Hey Erwin,
Ook namens mij veel lees/leer plezier
Het ga je zeker bevallen hierzo altijd erg gezellig
Veel suc6 met het detailen en mocht je tegen dingen aan
lopen die niet helemaal duidelijk zijn vraag het gewoon.
Grtzzzzz Rémon
 
Welkom Erwin, veel lees-, leer- en poetsplezier gewenst!
Mooie Seat, hoor.
Handmatig een VAG-lak polijsten = spierballen kweken: in het algemeen heeft VAG een harde lak.......
Toch lijkt het op de foto's dat er heel weinig swirls / krassen in de lak zitten!
 
  • Leuk
Reactions: Erwin
Welkom Erwin, veel lees-, leer- en poetsplezier gewenst!
Mooie Seat, hoor.
Handmatig een VAG-lak polijsten = spierballen kweken: in het algemeen heeft VAG een harde lak.......
Toch lijkt het op de foto's dat er heel weinig swirls / krassen in de lak zitten!
Zaten aardig wat krasjes en swirls op.
Heb ze niet goed op de foto gekregen.
50b5d37f0f74d88330d136637ae2d2d5.jpg
6cff322cab33838d0190e2134ddb7b07.jpg

Hier tog 2 waar het wel redelijk te zien is.
Heb idd aardig spierballen aan het kweken geweest.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: Kees-sw
Nog even een vraag.
Zaterdag even wat kleine puntjes bij gewerkt i.v.m. krasjes.
Dus ook weer ff motorkap opnieuw in de wax.zag er weer strak uit tot hij vanmiddag in de zon stond. Zag ik de strepen hoe ik de wax heb aan gebracht.
Waar kan dat aan liggen?
 
Te dik aangebracht en te lang laten curen en dus niet goed verwijderd op het einde omdat het al was uitgehard. Krijg je het met bv S&W niet weg kan je Prep eens proberen en anders zou je een cleaner moeten gebruiken.
 
Microvezel doek, detailerspray en gaan.

Ik heb het zelf af en toe dat ik met iets te weinig tijd te gehaast wax probeer af te nemen.
Lijkt er prima uit te zien, maar een dag later zit heel de auto onder de waxvegen. Voel ik me wel een prutser.

Keertje de auto wassen helpt ook wel.
 
  • Leuk
Reactions: Erwin
Microvezel doek, detailerspray en gaan.

Ik heb het zelf af en toe dat ik met iets te weinig tijd te gehaast wax probeer af te nemen.
Lijkt er prima uit te zien, maar een dag later zit heel de auto onder de waxvegen. Voel ik me wel een prutser.

Keertje de auto wassen helpt ook wel.
Oké ga het ff proberen.
Wat is een goede en betaalbaare detailerspray? Want die heb ik nog niet dacht ik mocht ik het tog hebben hoor ik het wel. Heb een foto staan van mijn spullen in dit topic.
 
Laatst bewerkt: