Bedankt voor de info@Erwin,
Voor de DAP zou ik persoonlijk voor de v3900 gaan, mooie set kun je eigenlijk alles mee pakken op de auto, heb je meer te besteden kun je kijken voor een Rupes 15.
Ramen, kun je een hele mooie coating opbrengen can bijv. Gyeon view of ddj glascoating.
Is het qua budget wat minder kun je rainx aanschaffen mindere langere standtijd maar werkt ook prettig.
Velgen, kun je ook in een coating van Gyeon zetten Rim, zeer tevreden over.
Minder budget Poorboys wheelwax werkt ook mooi , paar laagjes en dan heb je ook weer een tijd bescherming.
Banden, Gyeon Tyre door heel veel mensen op het forum zeer geliefd, zuinig in gebruik, mat of glimmend te finishen.
Kunststof, Gyeon trim heb m zelf wel in huis nog niet toegepast voorgaande artikelen wel.
Maar zal net zo makkelijk aan te brengen zijn.
Minder budget, een mooie kunststof dressing bijv. Auto finesse revisie of ddj plastic fantastic.
Dap welke is dan voor mij het beste.
Iets voor de ramen
Iets voor de velgen/banden
Iets voor de kunstof diffuser
Dap met scholl er in had ik ook naar zitten kijken. Maar vond ik lastig kwa schema .Ik zou het DAP-pakket met Scholl erin kiezen. De lak van jouw Seat zal aan de harde kant zijn en Scholl heeft iets meer bite + finish. Vervolgens heb je dan ook maar 2 pads nodig en kan je van de standaard 5,5'' pads enkele extra bijbestellen. (Hoef je tijdens het polijsten niet om de 10 minuten de pads te wassen, maar kan je een schone pakken)
Picollo Nero's inderdaad de deur uit en Peluche Verde/Bianco's nemen of Senza Bordi's.
Als applicators kan je een zooitje Disco Nero/Rosso gebruiken voor veel doeleinden. De Disco Duo's ook, maar werken ook goed om ramen te reinigen en dingen als de Rain Kleer.
Roy
Dat werkt wel voor het velgbed enzo.Roy
Die bocanegra velgen gaat dat goed met dap. Of had jij er wat anders voor gebruikt.