• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Zijn er betere suggesties

Ooh oke dat scheelt

En als het uitgewerkt is doen jullie dan opnieuw of raden jullie dan wel een spray polish aan

Kan ik verder nog iets kwa tips of wat ik moet kopen voor lak? Doeken enzo heb ik
 
Nog een vraagje over pads.. Ik heb ooit een van de action gekocht maar die nemen eigenlijk niks op is dat juist goed of zeggen jullie koop maar goede pads want haal je gewoon beter resultaat (mischien kleine uitleg) over hoe en wat

Moet je ook 1x laag glaze of is 2x beter bijv en is dat ook met wax of gewoon beide 1x niet dat 2 x meer glans/bescherming
 
Laatst bewerkt:
De glaze + wax combinatie kan je inderdaad opnieuw doen als je denkt, of getest hebt, dat de combi niet zoveel meer voor je doet. (Simpelweg de lak goed bekijken of een paneel/stukje eens opnieuw doen om te checken of het een beter resultaat geeft)

Als je voor elk probleem een oplossing aanbiedt die op zichzelf weer een nieuw probleem creëert, dan ben je een psychiater. ;) Dus nee, als het uitgewerkt lijkt te zijn; Herhalen en weer bijhouden met je boostende product.

''pads van de Action'' is nogal een breed iets... Als de pad niks absorbeert, dan loopt hij ook sneller droog en/of verspreid slecht product. Als je een wax/glaze/sealant/dressing/etc-pad zoekt, kijk dan eens naar een foampad zoals de Disco Rosso / Disco Nero / Doppio. Zacht en verdeelt product goed en gelijkmatig.
 
Oh oke gewoon opnieuw dus
Oke dan koop ik er pads bij


En als ik de glaze doe pb blackhole hoelang moet het inwerken voor dat ik het uitwrijf? 15min?
En met wax collonite 845 de inwerkingstijd? Of gewoon weer uitwrijven
 
Oh oke gewoon opnieuw dus
Oke dan koop ik er pads bij


En als ik de glaze doe pb blackhole hoelang moet het inwerken voor dat ik het uitwrijf? 15min?
En met wax collonite 845 de inwerkingstijd? Of gewoon weer uitwrijven
Blackhole=gewoon de hele auto ”inwerken” en daarna uitwrijven spul is hufterproof
Collinite 845 = zo dun mogelijk (machinaal evt) aanbrengen laten curen swipetest doen en afnemen. Hoe dunner je em opzet des te makkelijker wrijf je de restanten weg. Je hebt echt maar heeel weinig nodig voor een hele auto ook de 845 is hufterproof.
 
  • Leuk
Reactions: bros
Vandaag gedaan en goed lukt (al zeg ik het zelf)
Mooie producten voor beginners was appeltje eitje!
Nog een vraag Als ik over 2 weken bijv in de wasbox sta kan ik dan gewoon de auto in hot wax spuiten etc producten of liever gewoon water.
Vraag 2 kan ik de foam pad her gebruiken als ze goed schoonmaak?
 
  • Leuk
Reactions: IceT
Je kan de auto gewoon wassen. Let er wel op dat schuim en andere reinigers in de wasbox bedoeld zijn om snel te reinigen en dus sterk zijn. Dit zal je wax niet al te leuk vinden. Dus zelf emmers meenemen en een sopje maken is vaak beter.

De foampads met glaze of wax kan je inderdaad wassen. Warm water uit de kraan, wat Dreft en masseren.