• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Zijn er nieuwe dap clinics

Vandaag heb ik ook de DAP-clinic gevolgd.
Helaas heb ik het eerste uur moeten missen a.g.v. een zeer hardnekkige file op de A27 en een minder hardnekkige file op de A20...
Maar toch nog veel geleerd.
Wat ik vooral heb geleerd is om het polijsten en afnemen van residu langzamer te doen.
Angst om de lak weg te polijsten met Inizio of zelfs Mezzo op een DAP is eigenlijk ongegrond weet ik nu.
En je moet je doeken de tijd geven om residu of ontvetter e.d. op te nemen.
Logisch, toch?

Daarnaast nog goed en eerlijk advies gekregen van de mannen van Car Clean m.b.t. de aanschaf van producten.
Dit bedrijf is niet van het slag om gauw te cashen, maar om op basis van goed en eerlijk advies klanten te winnen.

Naast deze leerzame clinic, smakelijke lunch en persoonlijk advies óók nog een mooie Clinic-korting gekregen op de spulletjes die ik daar gekocht heb.

Voor wie twijfelt over zo'n clinic: het zijn goed bestede 35 euro!

:ja
 
Heb over de clinics al veel goede dingen gehoord dus wil binnenkort een rotary clinic gaan volgen ,
werken met de Dap doe ik al een paar jaar en heb een nieuwe Pro900 liggen dus ben benieuwd :-b