• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Zilver - BMW & Clio

zilver

Detailing rookie
27 feb 2009
5
2
Hallo allemaal,

Heb inmiddels al redelijk wat lopen lezen op het Meguiars forum, zie ik ineens dat Carclean ook een forum heeft. Zo te zien zijn jullie ook vrij actief omdat er genoeg berichten op dit forum staan.

Mijn dagelijkse auto (BMW E46 330d) heb ik december 2008 geïmporteert uit Duitsland.

Vooralsnog ben ik alleen aan het poetsen en waxen. De klei is besteld en daarna wil ik ook een keer de lichte swirls en krasjes gaan verwijderen.

Ook heb ik 3 sets velgen bij mijn auto, die allemaal nog onder handen genomen moeten worden. (auto stond op winterbanden toen ik hem kocht, daarom had ik zelf zomervelgen en banden aangeschaft via marktplaats. Toen ik de auto ging ophalen kreeg ik er onverwacht een zomerset bij, vandaar dat ik er nu 3 heb :schaam )

Hieronder enkele foto's
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Verder heb ik voor de zomer nog een E30 320i
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

En mijn vrouw rijdt een Clio RS
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Je ziet het al Zilver is onze kleur ;)
 
3 zwarte auto's, en dan noemt ie zich "zilver" .... :D
Ik vind hem geslaagd! :-b

Mooi wagenpark idd, lekkere poetskleur!

welkom hier :)




meuh
 
Welkom op het forum, veel lees en poetsplezier. Ik spreek uit ervaring dat één zilverkleurige erg fijn is naast twee zwarte, die hoef je echt minder snel te wassen:grinning:

Gr. Bas
 
Welkom!

Overigens er mooie bimmers! Een E46 met een beest van een motor en een gave E30 cabrio ,^^
 
remonrace zei:
Welkom!

Je mag blij zijn dat je in zo'n onwijs gave 330 kan rijden als daily.

Ben ik zeker. :party:

Ik mag van mijn werkgever kiezen: een lease-auto of km vergoeding met als uitgangspunt hetzelfde leasebudget.
Na heel wat gecalculeer ben ik tot de conclusie gekomen dat deze BMW voor mij goedkoper is dan een megane 1.6 (mijn vorige leaseauto). Een 320D gaan leasen was twee keer zo duur (thx to 25% bijtelling & BPM) en een Prius :confused: de helft goedkoper. Lastige keuze...rofl

Kortom de milieumaatregelen van het kabinet hebben mij van een C klasse (164 g/km) benzine naar een G klasse (216 g/km) Diesel gekregen.