Ja, ben ik ook te weten gekomen via hun dus...Is monello niet van carclean zelf?
Wij krijgen genoeg aanvragen maar we zijn kritisch in het uitdelen van dealerschappen. Het is ongezond voor een merk om alleen maar veel internetverkooppunten te hebben. Wat wij zoeken zijn potentiële dealers met een meerwaarde voor de klanten, denk hierbij aan een showroom of winkel waar je naartoe kan om de producten te zien, voelen en vragen te kunnen stellen. Wij versturen ook binnen 1-2 werkdagen naar België en de producten zijn via het internet genoeg verkrijgbaar in met korte levertijd. Juist een winkellocatie biedt mogelijkheden voor ons, dat is wat we graag willen maar er zijn maar weinig detailwinkels helaas.In vertegenwoordiging in België.
Ik ken het al jaren van naam. Maar geen enkele webshop in mijn buurt verkoopt het.
(heb ook vraag gesteld daaromtrent maar dat kan ik als bijberoep niet aan die omzet, jammer...)
We verkopen helaas geen Chemical Guys, in het verleden is er onenigheid geweest tussen ons en de importeur. Tijdje geleden nog geprobeerd maar zij willen de strijdbijl helaas nog niet begraven en het verleden weer naar boven halen. Gelukkig hebben we genoeg alternatieven![]()
Alweer wat geleerd! Bij deze mag Carclean de Tornador in het gamma brengenTornador is een op zich zelfstaand merkChemical Guys heeft ‘m in het programma, in hun webshop zijn nog een aantal bekende merken te vinden.