• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Zo mijn autotje Gti

martijn86

Detailing rookie
5 sep 2008
90
0
Zo voor de eertse keer dat ik mijn collectie uit kon proberen maaar helaas had ik twee dagen er over gedaan .
Eerst keer kwam ik kreeg ik de auto net echt helemaal gedaan omdat het weer het niet toe liet jammer genoeg :no .Maar toen was hij wel al een heel stuk netter geworden !!
Ik moet zeggen de spullen werken wel erg goed .De tweede dag Gisteren was het goed weer om is lekker een dagje er vooor tegaan hij is zeker erg opgeklaard maar nog steeds niet echt naar me zin :no .
Dus vandaag maar even een bezoekje gebracht aan tim daar weer wat spullentjes mee genomen :ja kijken of ik dan de krassen er uit kan krijgen . we houden er maar over op hier wat pics

Stappen .
Gewassen met de Washmitt met Meg Gold class
Kleien met Meguiars Quik Clay
Gecleand met M83 en Oranje pad
Gepolijst met M80 en Witte pad
Wax lageje gold class pasta
Black wow
Wielen in de wheelwax


wassen
2llhgn6.jpg


w0hkxd.jpg


s5xp2s.jpg

voor
mcrx9w.jpg

na
nxp2k3.jpg


2m3p4z9.jpg


nytsoy.jpg


2vxnhhj.jpg


6zrj2u.jpg


t0gj2x.jpg


Ben benieuwd wat jullie er nu van vinden
 
Die ziet er erg mooi en strak uit! Ik wou dat mijn Golf (eerste auto) er ooit zo uitzag. Hou de auto vooral orgineel, dat is ie het mooist! :cool:
 
DKBM zei:
Die ziet er erg mooi en strak uit! Ik wou dat mijn Golf (eerste auto) er ooit zo uitzag. Hou de auto vooral orgineel, dat is ie het mooist! :cool:
Mee eens. Er zijn al foute Golfjes genoeg. Of heb je een petje??
Voor de glans in ieder geval petje af.
 
Dit geeft me hoop voor mijn auto, ook een golf 3...

Ik heb nagenoeg dezelfde kleur, mijne lijkt ietsjes blauwer. Ligt het bij jou lak er ook aan vanaf welke kant je kijkt je welke kleur ziet? of is de jouwe echt paarsig?
 
@Dkbm , dat vindt ik juist vet orgineel misschien alleen een stukje lager en meer niet .

@frfreak , tja ik zie vaak van die verkrachte golfjes rijden ik vindt het echt jammer .Mm ja ik heb een petje maar eigenlijk bijna nooit op ;) eigenlijk nooit

@davejanssen , hij is paars ;) maar het ligt er ook wel een beetje aan van welke kan je kijkt

Maar bedankt voor de reacties
 
Ziet er weer keurig uit, geloof alleen niet dat ik bij jou op de koffie kom:-b

Gr. Bas
 
En je hebt gelukkig ook geen last van roest onder de achterruit. Ha dik op een bepaald moment wel. Roest onder het raamrubber. Meer Golf 3-tjes hebben er last van. Zorg ervoor dat er zo weinig mogelijk water in blijft staan, dan blijft je dat bespaard!

Het is uiteraard jouw auto, dus je moet zelf weten wat je er mee doet, maar ik zou hem niet verlagen. Juist het originele maakt hem mooi en onderscheid je van de petjes.