• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Zomerwielen voorbereiden

Tonr

Detailing addict
10 okt 2012
35
65
Afgelopen herfst mijn zomerwielen voordat deze in de opslag gingen helemaal schoongemaakt.
3 van de wielen heb ik voordat ze in de (eigen)opslag gingen gepolijst en voorzien van 2 lagen Dodo supernatural.
Het vierde wiel had een kleine parkeerschade en deze is ondertussen hersteld.

Nu heb ik Afgelopen week bij carclean een bestelling gedaan en hierbij ook een klein flesje reload besteld.
Heb nog nooit eerder met reload gewerkt, dus weet totaal wat ik, behalve dan van de positieve verhalen hier op het forum, wat ik ervan moet verwachten.

Ik vraag mij daarom ook af, of het enige zin/nut heeft om de velgen nog van een extra laagje reload te voorzien?
Indien Ja, kan dit dan zo zonder verdere voorbereiding zo over de Dodo supernatural heen?

De 4de velg heeft nog helemaal geen bescherming en moet dus na polijsten nog een beschermlaag krijgen.
Wat raden jullie aan?
2 lagen Dodo met daar eventueel dan de reload overheen, of alleen reload.

Graag jullie mening.

Ton

Ik zou het 4e wiel dezelfde behandeling geven als de andere 3 en ja Reload kan gewoon meteen over de DJ heen. Wel bij het 4e wiel minimaal ween etmaal wachten tussen de DJ en de Reload.