• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Zuidwest10

Dr. Pepper

Peperfluisteraar
26 aug 2010
1.789
0
Mijn collectie is groot,ben bezig geweest om het op de gevoelige plaat vast te legen maar ben dr mee gestopt waarom,alles ging door de waar,wie wil mijn eens helpen om moiie foto's dr van te maken:)^
 
blauwe bak,witte bakken plankjes vol ed,een snelle foto voor wat indrukken van mijn collectie OKE
PB050005.jpg


PB050004.jpg


PB050003.jpg


PB050002.jpg

ja ook een duitse helm en wat trechterjes voor apc enwheelcleaners apart

PB050001.jpg

APC+,Super degreaser,spray&wipe en natuurlijk de gallon SHOWTIME:heart_eyes:

Sorry voor de crappy photo's
 
Dat is stiekem toch best een boel ! :heart_eyes:

Tipje van flipje: gooi de losse padjes / borsteltjes etc even in een afsluitbaar bakje ( zal de grond niet bezeren maar als ze vallen :( )
 
Als ik eraan zit blijven ze liggen en de rest van het bezoek moet dr afblijven(]-0 )maar thx voor de tip man.Achter op de plank staat ook nog een aardig vooraadje compound moeilijk op de foto te zien
 
jeetje zuiderlijkwest,
eindelijk je collectie op de plaat!
niet helemaal netjes op de plaat (beetje scheef en onscherp)
maar het is een begin :D

waar ruikt de stripper scent naar?de naam verraad niet veel :party:
 
bartezzz,neen foto's nemen is niet mijn ding hoor,stripper scemnts is een moeilijk te omschrijven geur,maar voor mijn geen andere is zo ontzettend lekkah!!!:heart_eyes:
misschien een heel klein beetje naar zoete kers
 
Ik heb al helemaal beeld van je.

Wax aan het smelten in de frituurpan met helmpie op 8d :)_[]

Als ik nog eens naar middelburg moet zal ik wel es fatsoenlijke foto's trekken :eek:)