• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Zwarte audi A4

Geforce

Detailing addict
16 mei 2008
101
62
Hallo

IMG_1829.jpg


Ik ben dit jaar begonnen met detailen, eerst kwam ik in een shop dat meguiars verkocht die me stap 1,2,3 verkocht zonder een echte poets/was instruktie. Dus een beetje wassen en poetsen en mijn auto zag er goed uit. Ik had nog geen idee wat detailing was. Toen kwam ik op een gegeven moment bij Tim. Ik zou gek zijn geworden van al die vragen die ik hem stelde maar hij gaf altijd rustig uitgebreid antwoord. Nu heb ik dank zij hem een leuk setje bijelkaar wat ik nog niet eens allemaal bij hem heb gekocht. Ik krijg van hem binnenkort zelfs een prive detail gebeuren. Ik ben geen kletser liever lekker poetsen met de juiste spullen en op de juiste manier. Ik lees me rot op de twee grote sites die er in nederland zijn en ik hoop dat dit ook een mooie site gaat worden.

Tim succes met je site
 
Patrick zei:
Heb je Tim zijn R8 nog nooit gezien dan is toch mooier dan A4.
Heb er gelijk een foto van gemaakt haha. Erg mooie wagen inderdaad.
En prima op z'n plaats bij zo'n poetsfreak als Tim, zo'n auto moet echt altijd spic en span glimmen gewoon.
Maar toch, geen 1 auto heeft zo'n sexy kontje als een A4 vind ik.
 
Dank jullie allemaal. Ik zit pas in het detailing gebeuren dus veel wijze lessen zullen jullie niet van me krijgen, maar wie weet kan ik jullie later nog wat leren.

Ik zit iedere dag met veel plezier hier te lezen een leuke gezellige club hier.