• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Zwarte Toyota Auris (Swissvax + Wolfgang + DAP)

Alan zei:
P W12:

Ik heb er helaas geen foto's van, maar het was voor mij wel duidelijk :) en het inwerken was precies op de zelfde manier gedaan alleen dan met 2 verschillende waxen tussen links en rechts. Je zou het eens kunnen testen als je van iemand de shield kan lenen :) ik ben benieuwd of het aan mijn inwerk methode ligt.

Alan

Ik heb nog nooit van Swissvax Shield gehoord. Is het een soort van synthetische wax of is het een natuurlijke carnaubawax? Ik heb wel Swissvax Concorso (zojuist vier velgen mee behandeld) :)

P W12

Dit staat er voor de shield:
Swissvax Shield is een langdurige wax die is ontwikkeld voor grote service aan moderne auto's en SUV's. Vanwege het bijna legendarische effect van dit middel, is het voor vuil en insecten haast onmogelijk om vast te kleven aan de uiterst geconcentreerde natuurlijke wax met Teflon, wat ook geldt voor een gebakken ei dat niet aan een met Teflon bedekte bakpan vast blijft zitten. Swissvax Shield bestaat voor 42% uit carnauba. Gebruik na Cleaner Fluid wax-voorbehandeling.

haha heeft swissvax niet de autobahnwax? :) hoe is het resultaat van de concorso op de velgen?

Alan

Alan zei:
haha heeft swissvax niet de autobahnwax? :) hoe is het resultaat van de concorso op de velgen?

Swissvax heeft ook Autobahn Wheelwax. Maar die heb ik niet op voorraad, dan maar de Concorso :lol :) Ik kan niet echt zeggen dat ik veel verschil merk met de velgen voorafgaand aan de behandeling, de velgen zijn splinternieuw. Maar het gaat om het idee, niet? :party

Ik heb trouwens de binnenkant van de velgen (daar wonen geen mensen) gedaan met Meguiars NXT, de buitenkant heb ik met Swissvax Concorso gedaan.

Klopt ik gebruik zelf ook de autobahn wheelwax van swissvax en ik moet zeggen dat die ook goed werkt :) heb 2 weken geleden nog 4 nieuwe velgen gedaan :)

Toevallig een foto van de velgen? :)