• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Zymol cleaner wax gebruik

Stee

Detailing rookie
3 sep 2008
93
0
Beste mensen,

Vanuit de opruiming heb ik voor 1 euro het product Zymol cleaner wax geplukt, boordevol carnauba en andere mooie olieen, de gebruiksaanwijzing doet echter anders aanduiden. Heeft iemand ervaring met dit product? Er wordt aangegeven het dun aan te brengen en het na te spoelen, dit lijkt mij echter niet de wijze om het te gebruiken...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb deze op mijn auto gesmeerd...werkt wel makkelijk. het naspoelen met water heb ik niet gedaan trouwens.

https://forum.Carclean.com/default.aspx?g=posts&t=22206
 
De Cleaner wax aanbrengen deel voor deel. Voor een goed resultaat het product goed inwrijven. Daarna uitbuffen met een MF. Let wel op dat je het niet droog laat worden.

Het is echt een super product voor een snelle detail.

P.s. Waar heb je het vandaan?
 
Nou lijkt mij helder, ik zal het eens proberen, volgens mij dient er nagespoeld te worden om de glans te activeren als alles uitgepoetst is.

Ik heb het bij de eurami vandaan, de beste man is wat schifting aan het aanbrengen in zijn poetsspullen, ik haal daar altijd mijn autoglym producten weg en neus altijd een beetje in de zaak, zodoende viel mijn oog op het flesje Zymol, wat blijkbaar al heel lang staat aangezien de dop helemaal was verkleurd. voor dat geld nam ik het dus maar mee.