• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Recente activiteit

• E
    edje_ reageerde op het onderwerp Wat voor ná de wasstraat.
    Zoveel rij ik niet, dus mijn auto wordt nooit echt heel vies. In de wintermaanden zoek ik tevens vaker de wasstraat op. Wat ik probeer...
  • E
    edje_ reageerde op Buurman's bericht in het onderwerp Wat voor ná de wasstraat met Leuk Leuk.
    Misschien was ik iets te snel met mijn antwoord. Ik zal wat duidelijker proberen te zijn. Voor de wasstraat kiezen is natuurlijk...
  • E
    edje_ reageerde op Nico F.'s bericht in het onderwerp Wat voor ná de wasstraat met Leuk Leuk.
    Welk resultaat wil je bereiken met een "spray wax" als je maar eens in de 2 maanden door de wasstraat gaat? Na 2 maanden rondrijden heb...
  • Buurman
    Buurman reageerde op het onderwerp Wat voor ná de wasstraat.
    Misschien was ik iets te snel met mijn antwoord. Ik zal wat duidelijker proberen te zijn. Voor de wasstraat kiezen is natuurlijk...
  • N
    Nico F. reageerde op het onderwerp Wat voor ná de wasstraat.
    Welk resultaat wil je bereiken met een "spray wax" als je maar eens in de 2 maanden door de wasstraat gaat? Na 2 maanden rondrijden heb...
  • E
    Helder. Stel ik pas wat parameters aan: Ik kies voortaan een wasprogramma zonder 'spray wax'. Er is dan dus geen sprake meer van een...
  • Timon
    Timon reageerde op Ric325i's bericht in het onderwerp Zandstralen met Leuk Leuk.
    Dom kijken is het meest makkelijk in de zin dat hij lekker zijn klus geklaard heeft en jij? Nou jij moet maar ff kijken wat je doet is...
  • E
    Bedankt voor je suggestie! Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet helemaal onder de indruk ben aan de hand van onderstaand filmpje. Na drie...
  • E
    edje_ reageerde op Cordoba's bericht in het onderwerp Wat voor ná de wasstraat met Leuk Leuk.
    @edje_ Gezien je eisen zie ik eigenlijk maar 2 opties: of Dat lijkt misschien wat grof, maar de werkelijkheid is niet altijd even...
  • Mrcnrd
    Mrcnrd reageerde op Het Zonnetje's bericht in het onderwerp Het Zonnetje met Leuk Leuk.
    Na wat stormachtige momenten was het tijd om Het Zonnetje te wassen. Als Carclean Ambassadeur ga je tenslotte altijd glansrijk door het...
  • Cordoba
    Cordoba reageerde op Nico F.'s bericht in het onderwerp Nico's renault austral met Leuk Leuk.
    Vandaag de eerste keer de wagen gewassen na het aanbrengen van de cancoat evo. Ook de voorruit met glaco compound en glaco ultra gedaan...
  • Cordoba
    Cordoba reageerde op het onderwerp Wat voor ná de wasstraat.
    @edje_ Gezien je eisen zie ik eigenlijk maar 2 opties: of Dat lijkt misschien wat grof, maar de werkelijkheid is niet altijd even...
    • 123.webp
    • ?u=https%3A%2F%2Ftse1.mm.bing.net%2Fth%2Fid%2FOIP.webp
  • Panda Power
    Panda Power reageerde op Nico F.'s bericht in het onderwerp Nico's renault austral met Geweldig Geweldig.
    Vandaag de eerste keer de wagen gewassen na het aanbrengen van de cancoat evo. Ook de voorruit met glaco compound en glaco ultra gedaan...
  • Panda Power
    Panda Power reageerde op het onderwerp Voorstellen.
    • 200.gif
  • E
    edje_ reageerde op Buurman's bericht in het onderwerp Wat voor ná de wasstraat met Leuk Leuk.
    https://www.carclean.com/nl/gyeon-q2m-wetcoat-500ml.html