• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Recente activiteit

• N
    Nico F. reageerde op Mrcnrd's bericht in het onderwerp Post hier je beading fotos. met Leuk Leuk.
    Weer een nette beading op beide auto's
  • schaef
    schaef reageerde op Het Zonnetje's bericht in het onderwerp Het Zonnetje met Leuk Leuk.
    Dankjewel @GeBas ! Dat heb ik voor een (groot) deel aan jullie allemaal te danken. Met al mijn vragen kan ik hier terecht en iedereen is...
  • schaef
    schaef reageerde op Mrcnrd's bericht in het onderwerp Post hier je beading fotos. met Leuk Leuk.
  • Mrcnrd
    Mrcnrd reageerde op Het Zonnetje's bericht in het onderwerp Het Zonnetje met Leuk Leuk.
    Dankjewel @GeBas ! Dat heb ik voor een (groot) deel aan jullie allemaal te danken. Met al mijn vragen kan ik hier terecht en iedereen is...
  • Mrcnrd
    Mrcnrd reageerde op het onderwerp Post hier je beading fotos..
    • 1000058006.webp
    • 1000058005.webp
  • N
    Nico F. reageerde op het onderwerp Welke producten.
    Die tip zal ik meenemen naar de volgende wasbeurt.
  • Simon vW
    Simon vW reageerde op Nico F.'s bericht in het onderwerp Nico's renault austral met Leuk Leuk.
    Vandaag de eerste keer de wagen gewassen na het aanbrengen van de cancoat evo. Ook de voorruit met glaco compound en glaco ultra gedaan...
  • N
    Nico F. reageerde op Cordoba's bericht in het onderwerp Welke producten met Leuk Leuk.
    Ook de volgorde van drogen is essentieel, ik had vroeger hetzelfde probleem en kreeg toen de tip om te beginnen met de verticale vlakken...
  • Cordoba
    Cordoba reageerde op het onderwerp Welke producten.
    Ook de volgorde van drogen is essentieel, ik had vroeger hetzelfde probleem en kreeg toen de tip om te beginnen met de verticale vlakken...
  • MartijnMG
    MartijnMG reageerde op GeBas's bericht in het onderwerp Het Zonnetje met Leuk Leuk.
    Ik vind het mooi om te zien hoe jij de poets hobby hebt ontwikkeld Ester
  • N
    Nico F. reageerde op het onderwerp Nico's renault austral.
    Zolang het niet vriest blijf ik de wasroutine met bathe aanhouden. Mijn vorige wagens waste ik ook bij bijna vriestemperaturen. Als...
  • N
    Nico F. reageerde op GeBas's bericht in het onderwerp Nico's renault austral met Leuk Leuk.
    Ik zou pas naar wetcoat uitwijken als het echt heel koud is om t wassen waardoor je minder tijd hebt. Je kan ook Q²M Bathe+ of een...
  • SkyMace
    SkyMace reageerde op het onderwerp Welke producten.
    Mensen bedankt voor reacties super fijn dat jullie meedenken
  • SkyMace
    SkyMace reageerde op Nico F.'s bericht in het onderwerp Welke producten met Leuk Leuk.
    Basis staat hierboven al. 2 emmers, goede shampoo, washmitt, 2 grote en 1 kleine droogdoek. Een goede velgreiniger zou ik ook ineens...
  • SkyMace
    SkyMace reageerde op GeBas's bericht in het onderwerp Welke producten met Leuk Leuk.
    Een goede basis is: 2 emmers 1 of meerdere washmits Een goede shampoo Een droogdoek Als je twijfelt qua merken kies dan voor het...