• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Recente activiteit

• RoyR
    RoyR reageerde op het onderwerp Wat voor ná de wasstraat.
    Ik zou niet gaan voor een wetcoat. Die moet je in de wasbox aanbrengen als die er is. En dan is de vraag. Of de wasbox goed vlekvrij...
  • Raphie
    Raphie reageerde op het onderwerp Het Zonnetje.
    Ja die, die werkt super, niet alleen voor ijzerdeeltjes maar ook aangekoekte zooi. Bedenk maar het is er niet in ëén dag opgekomen en...
  • Raphie
    Raphie reageerde op het onderwerp Het Zonnetje.
    Je velgen zijn aangekoekt, dat zou ik toch met bildhamber velgen reiniger blijven inspuiten en met een kwastje insoppen en laat dat maar...
  • Raphie
    Raphie reageerde op Het Zonnetje's bericht in het onderwerp Het Zonnetje met Leuk Leuk.
    Vandaag met Het Zonnetje voor de APK bij VAG Car Service geweest in Bergschenhoek, waar @Cordoba goede ervaringen heeft. Na een vroege...
  • Raphie
    Raphie reageerde op Het Zonnetje's bericht in het onderwerp Het Zonnetje met Leuk Leuk.
    Na wat stormachtige momenten was het tijd om Het Zonnetje te wassen. Als Carclean Ambassadeur ga je tenslotte altijd glansrijk door het...
  • Raphie
    Raphie heeft het onderwerp Beste Shampoo 2025 geplaatst in Wassen en Drogen.
    Ik gebruik al sinds jaar en dag de jerrycans van BTBM en eigenlijk bevalt dat best goed, ik zoek geen stripper, maar ben benieuwd of er...
  • E
    edje_ reageerde op GeBas's bericht in het onderwerp Wat voor ná de wasstraat met Leuk Leuk.
    Ik denk dat Gyeon Wetcoat best een aardig product is met een redelijk standtijd. Gemiddeld 6 tot 8 weken, afhankelijk de staat van je...
  • E
    edje_ reageerde op het onderwerp Wat voor ná de wasstraat.
    Laat ik het zo zeggen, ik begrijp het heel goed dat er mensen zijn die wat betreft het poetsen van hun auto voor de >99% willen gaan. En...
  • N
    Nico F. reageerde op Het Zonnetje's bericht in het onderwerp Het Zonnetje met Leuk Leuk.
    Vandaag met Het Zonnetje voor de APK bij VAG Car Service geweest in Bergschenhoek, waar @Cordoba goede ervaringen heeft. Na een vroege...
  • kawazxr
    kawazxr reageerde op Mrcnrd's bericht in het onderwerp Post hier je beading fotos. met Leuk Leuk.
    Weer een nette beading op beide auto's
  • kawazxr
    kawazxr reageerde op GeBas's bericht in het onderwerp Wat voor ná de wasstraat met Leuk Leuk.
    Ik denk dat Gyeon Wetcoat best een aardig product is met een redelijk standtijd. Gemiddeld 6 tot 8 weken, afhankelijk de staat van je...
  • T
    Timmy_269 reageerde op het onderwerp bigboi washr pro.
    Vriezen doet het niet in onze garage
  • Zoranurai
    Zoranurai reageerde op Mrcnrd's bericht in het onderwerp Post hier je beading fotos. met Leuk Leuk.
    Weer een nette beading op beide auto's
  • Panda Power
    Panda Power reageerde op Het Zonnetje's bericht in het onderwerp Het Zonnetje met Leuk Leuk.
  • T
    Timmy_269 heeft het onderwerp bigboi washr pro geplaatst in Apparaten en Accessoires.
    Ik heb in mijn garage een bigboi washr pro hangen met daaronder een hogedrukhaspel. Wat kan ik het beste doen na gebruik om de machine...