• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Recente activiteit

• schaef
    schaef reageerde op het onderwerp Beste Shampoo 2025.
    Voor mij Bilt Hamber, Nanolex Pure en heb nog een beetje 26JPN staan wat ik ook erg fijn vind werken. Bath+ gebruik ik te foamen voor...
  • Jahe
    Hier verder geen problemen met iOS26 :) Alles wat nieuw is, is weer wennen natuurlijk. En accu nog steeds prima, naar wat ik begreep was...
  • peterp
    peterp reageerde op het onderwerp Beste Shampoo 2025.
    Na de Nanolex Pure, heb ik nu de Professional Shampoo in gebruik naar tevredenheid. Ondanks dat er in de beschrijving staat dat deze...
  • Ric325i
    Ric325i reageerde op het onderwerp Beste Shampoo 2025.
    in dit geval wilde ts wat meer info over shampoo met toevoeging in de vorm van bescherming en dan vind ik Bathe+ tot nu toe het meest...
  • nicknameless
    nicknameless reageerde op het onderwerp Beste Shampoo 2025.
    Hoe ik de shampoo kies ... :rolleyes:
    • 6jkf5iir9f971.webp
  • GeBas
    GeBas reageerde op het onderwerp Beste Shampoo 2025.
    Volgens mij is hier op het forum zowel de Poorboys, de BTBM als de Gyeon Bathe (+) erg populair. Zelf vind ik de Bathe het prettigste...
  • Ric325i
    Ric325i reageerde op het onderwerp Beste Shampoo 2025.
    @Cordoba ,Ik vind Bathe+ het meest effectief wanneer je deze of als foam opspuit en de auto opnieuw wast of idd een beetje op de mitt...
  • GeBas
    GeBas reageerde op het onderwerp Beste Shampoo 2025.
    Die verkoopt CC niet ;)
  • Cordoba
    Cordoba reageerde op het onderwerp Beste Shampoo 2025.
    Verschillen in normale goede autoshampoo's zijn klein, geur en kleur zijn daar eigenlijk de grootste verschillen. Bij shampoo's met...
  • GeBas
    In het algemeen, zitten nog veel bugs in. Maar wat de meesten erg storend vind is het nieuwe liquid weergave GUI. Batterij die sneller...
  • R
    Riez reageerde op Het Zonnetje's bericht in het onderwerp Het Zonnetje met Leuk Leuk.
    Vandaag met Het Zonnetje voor de APK bij VAG Car Service geweest in Bergschenhoek, waar @Cordoba goede ervaringen heeft. Na een vroege...
  • Raphie
    Raphie reageerde op Nico F.'s bericht in het onderwerp Nico's renault austral met Leuk Leuk.
    Vandaag de eerste keer de wagen gewassen na het aanbrengen van de cancoat evo. Ook de voorruit met glaco compound en glaco ultra gedaan...
  • Cordoba
    Cordoba reageerde op Het Zonnetje's bericht in het onderwerp Het Zonnetje met Leuk Leuk.
    Vandaag met Het Zonnetje voor de APK bij VAG Car Service geweest in Bergschenhoek, waar @Cordoba goede ervaringen heeft. Na een vroege...
  • Raphie
    Raphie reageerde op het onderwerp Raphie’s Porsche detail log.
    Zojuist de titel aangepast - want het is nu Taycan, Macan & 911
    • IMG_5944.webp
    • IMG_5930.webp
    • IMG_5750.webp
  • RoyR
    Geen spelfout maar meer een bugje in de UI. De weergave voor pagina loopt door de filterknop heen. iPhone 15 pro max iOS 26.0.1