• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Recente activiteit

• Smotske
    Smotske reageerde op RoyR's bericht in het onderwerp Poetsbrug met Leuk Leuk.
    De brug is vandaag geleverd! Installatie ging mooi. Voelt allemaal mooi solide aan. En die oprijplaten wegen ook wel wat, pjuw! De...
  • mfmeijer
    mfmeijer reageerde op het onderwerp MercMark.
    Welkom! Mooi deze 213 facelift!
  • mfmeijer
    mfmeijer reageerde op het onderwerp Cabriokap.
    Oei, dit is al even geleden. Ik ga er vanuit dat ik de aanbevolen sterkte heb gebruikt welke op de fles staat. Momenteel heb ik geen...
  • S
    Snoopy reageerde op het onderwerp Cabriokap.
    Ben ik ook van plan. Weet je nog hoe je die pol star hebt verdund?
  • .CreativeS.
    .CreativeS. reageerde op FRchippie's bericht in het onderwerp Detailrs met Leuk Leuk.
    "Werkt handig met het schuimpompje, ik gebruik het voor mijn stuur, geeft altijd een mooi resultaat". Dit is dus waarom ik dat hele...
  • .CreativeS.
    .CreativeS. reageerde op Jurjenz's bericht in het onderwerp Detailrs met Leuk Leuk.
    Ik snap het niet? :blush: Waarom zou je een ander white label merk gaan introduceren en verkopen naast het eigen Monello aanbod?
  • .CreativeS.
    .CreativeS. reageerde op FRchippie's bericht in het onderwerp Detailrs met Geweldig Geweldig.
    Ik krijg jeuk van al dat geschreeuw op social media. Daar zal ik wel te oud voor zijn ofzo. Kwam op een gegeven moment telkens weer bij...