Leuk setje en goed gevonden!En als je ze bv 1x wast met een sopje, wordt hij dan al wat ruwer? ff het "nieuwe" eraf zeg maar..
ps ik heb dit setje besteld bij Ali, ga het wel proberen bij de pook en het bedieningspaneel, dit op te plakken.. even kijken of het wat is![]()
Dit idee had ik ook. Mede door mijn eigen ervaring met Preserve, waarbij bijv. de deurpanelen vlekken vertoonde toen het raam op een kier stond tijdens lichte regen én dat het op het exterieur een korte standtijd had. (En vlekte)Ikzelf dacht dat het product alleen geschikt was voor interieur delen?
De gladheid viel hier uiteindelijk mee, de matten voor zijn daarom ook behandeld. Je kunt Preserve ook verdunnen trouwens. Maar Koch heeft er een mooi goedje voor:Ik zag op YouTube dat @Tim (ik kon even niet zo gauw jouw eindconclusie meer terugvinden op YouTube maar goed wie weet wil je em nog delen) de rubberen matten van een Eend had behandeld met Gyeon preserve
Is dit setje eigenlijk bevallen tot nu toe of wat zijn je ervaringen?En als je ze bv 1x wast met een sopje, wordt hij dan al wat ruwer? ff het "nieuwe" eraf zeg maar..
ps ik heb dit setje besteld bij Ali, ga het wel proberen bij de pook en het bedieningspaneel, dit op te plakken.. even kijken of het wat is![]()