• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuwe profielberichten

hallo ik ben nieuw hier, rijd nu met mazda cx30 e skyactive x awd, soul red crystal sinds 3 weken.
mijn autos zijn altijd proper geweest maar wil het nu wel vanaf het begin goed en beter doen.
op aanraden van een vriend collega op het werk ben ik hier terecht gekomen.
groetjes aan iedereen
Mijn naam is Sirach, ik ben geboren en getogen in Delft en gediplomeerd automonteur, de laatste jaren was ik chef aflevercentrale gebruikte en nieuwe auto,s, mijn leeftijd is thans 75 jaar en heb de rijtest van het CBR met glans gehaald. de vorige auto,s en huidige auto 2x per jaar goed wassen, poetsen en in de was met Collinite 845 te samen met de andere spullen van Carclean.
Verfrissende en moderne update van ons forum online gezet!
New York City Flirt GIF by The Drew Barrymore Show
Die profielbanner voegt toch wel wat toe he!
LAWRENCIO_XD
LAWRENCIO_XD
Het geeft wat meer kleur aan het profiel en het forum! :) Een persoonlijke touch
  • Leuk
Reactions: Tim
Hi Marco,

Ik neem de DAP en alle attributen met plezier van je over. Was er naar op zoek!
De vraagprijs van € 145,00 plus verzendkosten zijn oké, ik heb gespaard :)

Als je akkoord bent en een tikkie stuurt, maar ik het bedrag aan je over!

Met groet,
Hans
marcovanderniet
marcovanderniet
Mooi, en wat leuk. Hij is niet veel gebruikt dus eigenlijk nieuw. micchien 3 x. Waar kan ik het tikkie en het pakketje naar toe sturen?
marcovanderniet
marcovanderniet
ik heb je een privé bericht gestuurd
Goededag Wings,

ik zag zojuist dat je gisteren een chipex set had ontvangen?
zou je misschien de resultaten willen posten? ben namelijk wel benieuwd naar '' theorie- praktijk'' (of hun site en de werkelijkheid)

alvast bedankt,

groet Rik
wings-hifi
wings-hifi
Hoi Rik, Ben zelf ook wel benieuwd maar wacht eens op zachter weer dan zal ik wel een topic openen.
Heb deze trouwens gekozen omdat de Dr. Collorchip in NL onbetaalbaar is, maar zo te zien werkt dit op de zelfde manier.
Groet,
Bernhard
QuoreSportivo
QuoreSportivo
Bernhard,

haha zeer begrijpelijk, met dit weer is alle stappen ongehinderd doorkomen wel een lastig iets.
in afwachting van je topic,
groet,

Rik
Hi Passaatje,

Vraagje over jouw bericht. Ik zou graag een keer met je meekijken of samen bv de motorkap van mijn auto aanpakken. Hoe ver moet ik het zuiden in voor je hulp?

Groet, Wouter
Passaatje
Passaatje
Hoi Wouter,

Ik heb je even een dm gestuurd, daar kan ik meer tekens in kwijt dan hier. ( max 420 hier )

Gr Stephan