• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Ibrido vs. Fuzion Testpaneel UPDATE 4-9!

Zo te zien wint de sheeting van de Ibrido het wederom (nog steeds) van de Fuzion. Ook vind ik de beading net iets netter lijken op het vuile oppervlak?
 
Je had beter de namen in het filmpje om kunnen draaien, nu lijkt het alsof Ibrido links zit en Fuzion rechts.
 
Vind de Fuzion niet tegenvallen, die kost de helft...:)_[]

Maar Ibrido lijkt inderdaad nog een stapje beter qua duurzaamheid.:)^
 
Zoals beloofd hier het vervolg van de review.

Het is nu meer dan 3 maanden geleden dat ik de waxen heb aan gebracht.
Sinds de vorige update heb ik niet meer naar het paneel omgekeken en van morgen lag ie er dus zo bij
8b790be5.jpg

Tijd voor een sheetingtest (begeleidende muziek vond ik wel toepasselijk :grinning: )
Daarna ging er nog een flinke regenbui overheen dus dat was mooi voor de beadingfoto's.
Fuzion
1e69131a.jpg

9b9de022.jpg

Ibrido
8e1cf160.jpg

bcc69a73.jpg


Zoals je ziet bieden beide waxen nog steeds een beetje bescherming al is het niet echt veel meer.

Tim&Co hebben het voor elkaar gekregen dat de Ibrido toch nét even een beetje beter is dan de Fuzion maar het zijn natuurlijk allebei echt topwaxen die nauwelijks voor elkaar onder doen wat betreft glans,bescherming en duurzaamheid.

Waar een Fuzion het cijfer 10 krijgt, zit de Ibrido op een 10+ :)^
 
Leuk om deze test te volgen! Heb zelf ook de Ibrido en ben er zeer tevreden mee qua aanbrengen en afnemen. (bij auto van een goede vriend van mij aangebracht)

Nu een maand later nog steeds schitterende beading! (vriend van me is dus ook dik tevreden!):)^
 
Geen van beide een lange duurzaamheid dus, nu nog een sealant van Monello :rules , want de meeste Fuzion gebruikers leggen hem bovenop DGPS.

Maar al bij al, een mooi resultaat van een oerhollands bedrijf dat de gevestigde orde uitdaagt!:)^
 
Geen lange duurzaamheid???
3 maanden is een mooie standtijd toch?
En de bescherming is nog steeds niet geheel verdwenen dussssss....
 
Dus wat?

Laten we aub relativeren. Een Collinite heeft een beduidend langere standtijd dan dit. Dit zijn echter topwaxen, de Collinites zijn werkpaarden. Het is maar wat je zoekt. Als de insteek is dat de wax die het het langst houdt de winnaar is, heb je zowieso al de verkeerde keuze qua kandidaten gemaakt, dat weet jij ook, Rogier.:-b

Met alle respect voor je review maar ik denk dat je beter had kunnen definiëren wat een topwax moet bieden. Geen van de potentiële kopers van een Fuzion of Ibrido laat de beading tot getoond niveau verminderen. Behalve die gasten die de pot in de vitrine zetten en er verder niets mee doen natuurlijk.:D

Als je om de 2 maanden een nieuw laagje aanbrengt heb je hier schitterende waxen aan, met werkelijk prachtige beading shots. Zoek je langere bescherming zou ik gaan voor een sealant of een collinite.