• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Leuke Carclean.com Shirts binnenkort verkrijgbaar!

T zit weer niet mee he Tim.. soms vraag je je toch af hoe moeilijk de dingen kunnen zijn!

Mooie shirts btw.. komen nog wel in mijn collectie ;)
 
Ik hoop met je mee dat je ze op tijd hebt Tim...
Ik ga me later zeker een aantal shirts bestellen, er zitten er leuke tussen. Enkel de juiste maat kiezen wordt moeilijk. :)
 
Ze waren op tijd. 22.15 op vrijdag avond stonden ze dan eindelijk op de stoep. Ze zouden er voor 18.00u zijn. Daarna vertrokken ze om 20.00u en het is een uurtje rijden. Dan komen ze om 22.15 aan terwijl je eigenlijk in je bedje wil liggen omdat de volgende dag de meeting er is.

Dan zijn de shirts er eindelijk en dan zie je dat de kwaliteit niet voldoende is. De achterkant is prima van de shirts. De logo's van Carclean.com niet. Ze hebben een raster gebruikt over de belletje van het logo. Hierdoor ziet het eruit of de belletjes gedrukt zijn door een krantendrukkerij op 1970. Volgens ons volstrekt onnodig en onacceptabel. We maken nog wat foto's om te laten zien.

De shirts worden morgen op een pallet gezet en gaan retour.

Het DAP500 shirt is wel gelukt, dat is dan nog iets.
 
Tim zei:
De logo's van Carclean.com niet. Ze hebben een raster gebruikt over de belletje van het logo.


Wat voor ratser hebben ze gebruikt Tim, het is en blijft zeefdruk, en aangezien er een verloop in je belletjes zit, ontkom je dan niet aan rasters.......wel is het zo dat je een hele fijne rasterpunt kunt gebruiken met de hedendaagse technieken.........;)
 
Lexusfreak zei:
Wat voor ratser hebben ze gebruikt Tim, het is en blijft zeefdruk, en aangezien er een verloop in je belletjes zit, ontkom je dan niet aan rasters.......wel is het zo dat je een hele fijne rasterpunt kunt gebruiken met de hedendaagse technieken.........;)

Trouwens het is dan toch mogelijk om alleen het verloop zelf te rasteren? En het onderliggende blauw 'massief' te houden?

Zo zijn de shirts nu, wij vinden het teleurstellend. In ieder geval hadden ze het ons wel mogen vertellen:

raster.jpg
 
Ik ben het voledig met je eens dit kan anders en vele malen beter, ik persoonlijk zou dit massief blauw hebben gemaakt en daar met wit een verloop op hebben gezet.......maar ja dat is weer een drukgang meer hé, maar wel kwaliteit dan en nu helaas niet;)

openheid van zaken duurt het langst, ik ben altijd open en eerlijk tegen de klanten, en vertel ze van tevoren wat ze kunnen verwachten, in 9 van de 10 gevallen krijg ik later alleen maar te horen dat het er beter uitziet dan ze hadden verwacht.......

Conclusie retour die shirts, daar heb je groot gelijk in :ja
 
:|~* :|~* :|~* :|~* :|~*

Wat een drama de shirts......

Maar goed dat het geen rompertjes voor kinderen zijn. Als ze bestelbaar zijn, detailt het kind zelf inmiddels al fanatiek......

Denk dat dit de laatste maal is dat CC hier iets besteld. Zijn genoeg (goede) drukkers op dit gebied lijkt mij......
 
Tim zei:
Het DAP500 shirt is wel gelukt, dat is dan nog iets.
Vraagje: ik zie op de foto in de webstore dat op de mouw staat www.dap500.eu
Als je met je browser naar die URL gaat, kom je op zo'n site van een domeinregistratie bedrijf. Misschien (tijdelijk) even verwijzen naar www.dap500.nl ?
 
Soepergrover zei:
Vraagje: ik zie op de foto in de webstore dat op de mouw staat www.dap500.eu
Als je met je browser naar die URL gaat, kom je op zo'n site van een domeinregistratie bedrijf. Misschien (tijdelijk) even verwijzen naar www.dap500.nl ?

Komt goed! :ja