• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

[Review] Gtechniq c4 permanent trim restorer

@mk-us en MichelV: Dit zou goed mogelijk zijn, ik heb alleen supernatural nooit gebruikt dus hier kan ik niet over oordelen.

Ik weet dat ze op DW erg te spreken zijn over c4, en dit was voor mij een van de reden om voor c4 te gaan.
 
op detailing world was er ook een bericht waarin het verschil werd gemeld. het zijn toch echt 2 verschillende producten, wat eigenlijk ook te zien is door de wijze van opbrengen. De C4 schijnt toch de duurzamere, maar ook duurdere te zijn.
 
DennisD zei:
Besteld via de UK, even zoeken op google ;) Of kijken of CC het wil importeren

Ik heb de Nederlandse importeur gevonden. C4 kost inclusief verzenden 44,50 euro en ze hebben de meeste producten op voorraad. Over 2 weken komt er een webshop aan voor NL. Ik moet zeggen dat er best wel interessante producten tussen zitten.
 
Als ik het even zo terugkijk heb ik inclusief verzenden 31,15 eur betaald via de UK, aardig wat winst dan voor de importeur. Maar ben wel benieuwd naar hun webshop aangezien Gtechniq nog meer leuke spullen heeft.
 
Hallo ik volg dit forum al een tijdje. Ik heb even een mailtje gestuurd ivm de prijs van C4.
De prijs van C4 15 ml. is € 34,50 incl. verzenden. Genoeg voor ongeveer 3 m2
en de prijs van 25 ml is € 47,50 incl verzendkosten. voor ongeveer 5m2

ik ga het morgen bestellen.
gr. John
 
Waarom ga je niet voor de Dodo juice Supernatural Gloss trim sealant kit? Verkrijgbaar bij Carclean, 50 ml. voor €26,99 .
Werking is zoals ik het kan zien in deze review hetzelfde en kost alleen een stuk minder. https://forum.Carclean.com/cc_postst7478/Review-Dodo-Juice-Supernatural-Gloss-Trim-Sealant-Kit.aspx . Ik ga in ieder geval voor de Dodo juice.
 
Zo denk ik er ook over Marike, ik ga iig de Dodo vandaag bestellen(en gelijk nog wat dingetjes natuurlijk:schaam )
 
In de review krijg ik geen foto's te zien, zijn er nog die het niet te zien krijgen of is het mijn pc. :(
 
Ik zie ze ook gewoon.

Zoals ik had beloofd hier nog wat foto's van de beading. Kwam net thuis in de regen en zag de auto erbij staan, en ik moest even een fotootje nemen.

IMAG0022.jpg


IMAG0024.jpg


IMAG0025.jpg


De auto is 2 weken geleden voor het laatst gewassen en de trims zijn alleen gewassen met BTBM.De rest van de auto staat in de Blue Velvet
 
Hallo ik heb een paar weken geleden een flesje C4 besteld bij de nederlandse site van gtechniq.
Ik had C4 en G1 ruiten coating besteld. De levering was echt snel binnen 2 dagen.Ik heb de C4 meteen aangebracht op de bumpers van mijn camper een Fiat.
De foto's zal ik binnenkort toevoegen.
De ruiten coating G1 heb ik aangebracht op mijn Mercedes ML dit is echt super spul. het water vliegt er gewoon vanaf.

gr. John
 
Hoi de G1 werkt al bij 70 km per uur maar is uiterst duurzaam volgens de site, 1,5-2 jaar
Maar je hebt ook G3 deze werkt al bij lage snelheden vanaf 50 km per uur maar blijft ongeveer 5mnd zitten maar kun je vaker aanbrengen.

gr. John
 
Hoi Johnbor,

Ik heb die G4 dus ook! Wat ik niet helemaal begrijp is dat geadviseerd wordt drie lagen aan te brengen op de voorruit. Tevens staat op de gebruiksaanwijzing (en ook de filmpjes van g-techniq) dat je de G1 aan moet brengen en vervolgens 15 minuten moet laten drogen en het residu af moet nemen met G2! Dat laatste product zie ik op de G-techniq site helemaal niet en ook op de nederlandse site kom ik het niet tegen. Hoe en waarmee heb jij het teveel G1 afgenomen? En moet je de applicatie daarna nog tweemaal herhalen? Dus aanbrengen-curen-uitpoetsen en dat driemaal achter elkaar? Of aanbrengen-curen, aanbrengen-curen, aanbrengen-curen en dan uitpoetsen.

Ik heb ook voor de G1 gekozen vanwege de langere duurzaamheid maar vraag mij af in hoeverre het mogelijk is de G4 over de G1 te toppen zodat je een maximale waterafstotendheid combineerd met een grote duurzaamheid.

Ik ga in het weekeind als het droog zou blijven de voorruit polijsten en de G1 uitproberen.

De G1 ruikt overigens precies hetzelfde als Rain-X........

Maar als ik het heb aangebracht zal ik eens kijken of het de meerprijs waard is.

Groeten GdV