• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

[Review] Gtechniq c4 permanent trim restorer

Hoi john,

Sorry vergissing. Ik heb de G1. En volgens de gebruiksaanwijzing op de fles moet je het residu afnemen met G2! dat bestaat dus niet op de site van G-techniq.

Groeten GdV
 
Hallo Gdv,

Ik heb zelf mijn info gehaalt van de volgende link.
http://www.detailingworld.co.uk/forum/showthread.php?t=187999
Daar staat veel info over de Gtechniq producten.

Doe er je voordeel mee.

Gr. John
 
[offtopic]Heren, misschien is het een beter plan om dit verder te gaan bespreken in een apart topic?[/offtopic]

Ik zal btw binnenkort even de laatste foto's maken van de behandelde delen op de astra, aangezien deze word verkocht.
 
Hoi John,

Nee helaas heb ik hier nog geen kans voor gekregen. Elke keer als ik tijd heb regent het. Ik heb helaas geen garage dus ben afhankelijk van het weer. Ik heb wel antwoord gekregen van G-techniq over die G2 waar ze het op het filmpje en de gebruiksaanwijzing over hebben. Dat is niet op de G-techniq site te vinden. G-techniq geeft aan dat ze dan niet meer hebben en dat je gewoon IPA kan gebruiken om het residu te verwijderen. Tevens hebben ze de procdure op G1 aan te brengen haarfijn uitgelegd: (voor de voorruit)
- met een wattenschijfje de G1 in cirkelvormige bewegingen aanbrengen en 10 minuten wachten
- hierna hieroverheen weer een laagje en weer 10 minuten wachten
- dit nogmaals herhalen en 15 minuten wachten
- tot slot met een wattenschijfje in rechte lijnen wat IPA aanbrengen en hierna met een zachte katoenen doek uitwrijven.

Of zich eenvoudig genoeg maar je hebt wel droog weer nodig en ik moet eerst de voorruit reinigen en poleisen om alle oude resten Rain-x en staatverondreinigingen te verwijderen. de zijruiten hoef je maar eenmaal te behandelen.

Ik wil zowiezo de voorruit doen (3x aanbrengen) en het glazen dak en de achterruit (2x) en natuurlijk de rest van de ruiten (1x). Op zich is dat best wel een klus want ik heb veel glas.

Ik maak er wel een topicje van!

Groeten GdV
 
  • Leuk
Reactions: turbopoetser
Zoals belooft hier nog een foto van hoe de trims er nu bij staan. Auto is op de foto alleen gewassen met btbm en daarna even nagelopen met red mist.

Het is wel een foto van heel de auto, maar ik vind zelf dat dit goed weergeeft hoe de trims er nu bij staan.
IMG_9045.JPG


1 ding weet ik zeker, dit spul komt ook weer op mijn volgende auto.
 
  • Leuk
Reactions: turbopoetser
Hoi Dennis,

Je kunt inderdaad zien dat de trims er nog steeds heel mooi bij staan. Was overigens niet de bedoeling jouw topic te kapen.......T'ging over het zelfde merk.....
Zou je dit product weer aanschaffen?

Groeten GdV
 
@Gdv42, ik weet dat het niet de bedoeling was, maar vond het duidelijker om het puur over het gereviewde produkt te hebben, no hard feelings.

Ben zeker van plan om deze in mijn collectie te houden, wat mij betreft een topper.