• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Publieke beta voor onze nieuwe site!

Niets geheims aan hoor! Ik ben opgevoed met twee talen, en in de brugklas met vier talen, de twee extra waren Engels en Frans,... Ik verfries heel vaak Nederlandse woorden. Dat is soms wel eens heel stom eigenlijk :)

De meeste reacties/verhalen/informatie hier lees ik altijd dubbel, en dan vallen de foutjes gewoon op!
 
Niets geheims aan hoor! Ik ben opgevoed met twee talen, en in de brugklas met vier talen, de twee extra waren Engels en Frans,... Ik verfries heel vaak Nederlandse woorden. Dat is soms wel eens heel stom eigenlijk :)

De meeste reacties/verhalen/informatie hier lees ik altijd dubbel, en dan vallen de foutjes gewoon op!

Heel herkenbaar. Na 17 jaar is mijn patroon dat Ik Friese woorden moet bedenken omdat ik teveel Nederlands denk.

Nope, just for fun. Het bevalt me prima daar. Eenmaal voorbij Almere, valt er een last van je schouders. Geen gestress, geen gehaast, gewoon relaxt daar.

Hetzelfde hiero. Echter wat dan naast me zit zegt ; Tis hier ook saai. Niks te doen en veel te weinig mensen.
 
Kan zijn dat het al eerder gemeld is, maar het valt me net op dat de tijd niet consequent doorgevoerd is op de site.
upload_2016-11-30_20-44-7.png
 
  • Leuk
Reactions: Tim en RoyR
Dit topic nog actief?
Misschien heb ik het helemaal mis, maar viel me op dat de de hubikote coating voor stof in de titel "frabrickote" heet. Als ik de fles zo lees zit er een 'r' en 'c' te veel in de titel.

Hier