Ai...grammatica
Het moet op het forum wel leesbaar blijven.It moat op it foarum wol lêsber bliuwe
Familie Patrick?
Niets geheims aan hoor! Ik ben opgevoed met twee talen, en in de brugklas met vier talen, de twee extra waren Engels en Frans,... Ik verfries heel vaak Nederlandse woorden. Dat is soms wel eens heel stom eigenlijk
De meeste reacties/verhalen/informatie hier lees ik altijd dubbel, en dan vallen de foutjes gewoon op!
Nope, just for fun. Het bevalt me prima daar. Eenmaal voorbij Almere, valt er een last van je schouders. Geen gestress, geen gehaast, gewoon relaxt daar.
Aha, volgend jaar bij mij thuis dan maar?Nope, just for fun. Het bevalt me prima daar. Eenmaal voorbij Almere, valt er een last van je schouders. Geen gestress, geen gehaast, gewoon relaxt daar.
Via de mail staat nog het carclean. nl logo
Via terugkoppeling als spullen op voorraad zijn
Dat heeft niet zozeer met de nieuwe site te maken, maar met een foutje in de productnaam @LauretteDit topic nog actief?
Misschien heb ik het helemaal mis, maar viel me op dat de de hubikote coating voor stof in de titel "frabrickote" heet. Als ik de fles zo lees zit er een 'r' en 'c' te veel in de titel.
Hier
Dat klopt, in de loop van de volgende maand gaan we over op ons nieuwe systeem.
Dat heeft niet zozeer met de nieuwe site te maken, maar met een foutje in de productnaam @Laurette