• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Publieke beta voor onze nieuwe site!

Als ontwikkelaars onder mekaar, elke ontwikkelaar is lui. Als ik een euro kreeg voor elke bug die ik geschreven heb omdat ik te lui ben, was ik miljonair geweest ;)

Maar nogmaals, het werkt niet prima op mijn machine. Windows 10 (Enterprise) i.c.m. Firefox 49.0.1. Via het context menu wel, via middle mousebutton ook, maar via CTRL -> left mousebutton niet. Hij opent dan 2 tabs met dezelfde URI..

Dat van die breadcrumb is discutabel, maar een keuze. Ik zou liever zien dat deze opgebouwd werd op basis van history, en niet op basis van url/path. Maar dat is een keuze en als dit zo prima is dan is dan zo :)

Op Chrome & Firefox met Windows 10 Pro kan ik het niet reproduceren...er opent maar 1 tab.
Wat voor type toetsenbord heb je, QWERTY of een andere layout?
 
Ik kon het gek genoeg ook niet reproduceren in eerste instantie. Maar na wat klikken door de shop kwam ik het toch weer tegen. En in alle browsers, Chrome, Canary, Edge, IE11, FF, Brave. Lijken twee click events op een product te zitten, waarvan één een popup opent in een nieuwe tab. In Chrome krijg ik eerst een popup blokkering, als ik die uitzet ook twee tabs. Om te reproduceren:
  1. Ga naar carclean.com
  2. CTRL + left mouse op een product in de 'aanbiedingen' carroussel
  3. Merk op dat er twee tabs geopend worden
Zoals @Dreier-Reihe al zei, het is als je op een thumbnail van een product klikt. Middle mouse en via context menu gaat goed :)

[Edit]Ja, gewoon qwerty. Maar de keycodes voor special keys zijn toch hetzelfde, en sowieso genormaliseerd door jQuery?
 
Laatst bewerkt:
@Tarabass @Tim blijkbaar al opgelost in m'n lokale versie, wordt a.s. maandag pas uitgerold.

Chrome blokkeerde de eerste pop-up waardoor er voor mij maar 1 tab opende, en omdat ik het alleen lokaal had getest ging het ook goed in andere browsers :p
 
  • Leuk
Reactions: Tim en Tarabass
Naar ik aanneem is er gisteren een update uitgerold en zou het probleem opgelost moeten zijn. Echter blijft het probleem zich voordoen. Ik heb m'n cache gecleared, wat natuurlijk niet nodig zou moeten zijn, maar biedt geen soelaas.
 
@Youri, @Tim

Misschien is het al aan de orde geweest, maar bij deze:
  • Met de iPad (liggende schermmodus) zoeken in de webshop;
  • Eerste vijf regels geven bij mij geen plaatje product;
  • Vanaf regel zes komen de plaatjes;
  • Terugvegen naar boven (regel 1 t/m 5) verschijnen soms wel de plaatjes;
  • Bij een pagina refresh verschijnen de productplaatjes wel.
Je begrijpt, ik ben visueel ingesteld ;)
 
Iets wat mij opviel; Wanneer ik het forum bezoek via mijn telefoon (Android, Galaxy S7) en ik druk op de groene pijltjes die verschijnen wanneer je scrolled, om helemaal naar boven te scrollen, dan druk ik daar op ''recente berichten'' en meteen schiet het beeld terug naar onderen, naar het laatste bericht. De pagina word niet opnieuw geladen, hij scrolled simpelweg in een flits terug.

Uiteindelijk gebruik ik de ''terug'' toets op mijn telefoon. :p
 
Iets wat mij opviel; Wanneer ik het forum bezoek via mijn telefoon (Android, Galaxy S7) en ik druk op de groene pijltjes die verschijnen wanneer je scrolled, om helemaal naar boven te scrollen, dan druk ik daar op ''recente berichten'' en meteen schiet het beeld terug naar onderen, naar het laatste bericht. De pagina word niet opnieuw geladen, hij scrolled simpelweg in een flits terug.

Uiteindelijk gebruik ik de ''terug'' toets op mijn telefoon. :p

Gewoon Tapatalk gebruiken :innocent:
 
Misschien een stomme vraag, maar ik zag vandaag dat iemand een "duimpje" gebruikte als smiley via tapatalk.
Kan deze ook toegevoegd worden op het web forum?

Wil deze namelijk best vaak gebruiken haha, mis hem iedere keer tussen de smileys.
 
  • Leuk
Reactions: Dieter
Wat ik persoonlijk nog wel mis op de nieuwe site, dat is het knopje 'forum' boven aan de pagina...
Vond ik op de .nl altijd wel erg fijn!
 
@Laurette @Dibbuz @Tim

Drop het hier maar even, maar volgens mij was het gisteren écht zo'n typische vrijdagmiddag,...

IMG_0716.jpg

IMG_0717.jpg
IMG_0718.jpg
IMG_0719.jpg
IMG_0723.jpg
IMG_0724.jpg
IMG_0725.jpg
IMG_0726.jpg


Leest een beetje vreemd weg zo :joy:
 
Laatst bewerkt: