• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Arie's verslaving - The Showroom

Ik heb geen idee wat 'het weer' is @Frans. Google kan me ook niet helpen, want ik krijg alleen maar sites met het weer en niet met 'het weer'. Vooralsnog heb ik nergens last van, dus ik denk dat het goed gaat. Hij ruikt nog prima, voelt nog goed en verliest nog geen haren (afgezien van een paar bij het borstelen).

Met "het weer" wordt bedoeld dat het muf gaat ruiken. De stap voordat er schimmel op staat.

Ik denk dat dit een oud hollandsche uitspraak is.
 
  • Leuk
Reactions: RG.
Vandaag de collectie maar weer eens uitgebreid.
Die screenwash is wel apart. Ruikt erg alcohol achtig (redelijk normaal denk je dan) maar ziet er verdund erg vettig uit...
WP_20170308_11_42_34_Pro.jpg
 
Hoe heb je de foto genomen? Horizontaal of verticaal?

Vroeger met de echte fotocamera's had je het toestel ook vrijwel nooit verticaal vast) behalve als je echt een verticale foto wilde maken,...

Echter zijn er forums die dat niet kunnen lezen of aanpassen of weet ik veel hoe dat heet. Maar als je voor het forum horizontaal blijft schieten is er niets aan de hand weet ik :p

Net zoals je tv horizontaal is, of je computerscherm. Zelfs de oven in de keuken staat horizontaal, want verticaal bakken gaat gewoon lastig. Je ogen staan ook horizontaal, enz,...

Oftewel eigelijk leven we met ons allen in een wereld waar er heel erg veel horizontaal is of in vierkanten en of rechthoeken wordt geleefd. En daar is alle techniek gewoon op gebaseerd. In de trein, in de bus, in de auto, op je werk, de tafel waar je aan zit, de gang waar je loopt, borden boven en langs de weg,

En zo kan ik nog wel even doorgaan :joy:
 
Vandaag weer even wezen winkelen. Begin toch een aardige voorraadkast te ontwikkelen.
WP_20170320_16_45_53_Pro.jpg

En inderdaad, er staat ook Gyeon tussen.
WP_20170320_16_41_48_Pro.jpg


Nog even een klaag puntje. Sta je zaterdag helemaal klaar voor vertrek, zegt vrouwlief doodleuk, vanmiddag komt er visite en je moet netjes zijn. Dus dat werd even niet wassen maar alleen zomerslofjes eronder.
WP_20170318_10_29_54_Pro.jpg
 
Vandaag weer even wezen winkelen. Begin toch een aardige voorraadkast te ontwikkelen.
Bekijk bijlage 93176
En inderdaad, er staat ook Gyeon tussen.
Bekijk bijlage 93175

Nog even een klaag puntje. Sta je zaterdag helemaal klaar voor vertrek, zegt vrouwlief doodleuk, vanmiddag komt er visite en je moet netjes zijn. Dus dat werd even niet wassen maar alleen zomerslofjes eronder.
Bekijk bijlage 93177
Even nieuwsgierig vraagje ik zie dat je de emmers in elkaar geschoven hebt. Maar heb je dan niet last van straatvuil onderaan je emmer die achterblijft in je emmer waar die is ingeschoven. Ik stapel ze gewoon op met de gamma seal maar dit neemt enorm veel ruimte in. Maar ik ben zo bang dat er vuil in achterblijft en dat zelfs naspoelen niet helpt alles eruit te krijgen. Waardoor ik het risico loop vuil in mijn mitt te krijgen.
 
Even nieuwsgierig vraagje ik zie dat je de emmers in elkaar geschoven hebt. Maar heb je dan niet last van straatvuil onderaan je emmer die achterblijft in je emmer waar die is ingeschoven. Ik stapel ze gewoon op met de gamma seal maar dit neemt enorm veel ruimte in. Maar ik ben zo bang dat er vuil in achterblijft en dat zelfs naspoelen niet helpt alles eruit te krijgen. Waardoor ik het risico loop vuil in mijn mitt te krijgen.

Ik heb een leuk Ikea karretje bij het detailen waar enkele 'hoeren'doekjes in zitten. Na een wasbeurt maak ik alle flesjes weer droog en schoon voordat ze terug in de tas gaan. Met deze doek maak ik ook de buitenkant en onderkant van de emmers schoon. Ook de onderste anders is de auto alweer vies als ik naar huis ga ;)

Collectie Werkwagen 2016-09-12.jpg