Ik heb geen idee wat 'het weer' is @Frans. Google kan me ook niet helpen, want ik krijg alleen maar sites met het weer en niet met 'het weer'. Vooralsnog heb ik nergens last van, dus ik denk dat het goed gaat. Hij ruikt nog prima, voelt nog goed en verliest nog geen haren (afgezien van een paar bij het borstelen).
Dat is wel duur spul...
Even nieuwsgierig vraagje ik zie dat je de emmers in elkaar geschoven hebt. Maar heb je dan niet last van straatvuil onderaan je emmer die achterblijft in je emmer waar die is ingeschoven. Ik stapel ze gewoon op met de gamma seal maar dit neemt enorm veel ruimte in. Maar ik ben zo bang dat er vuil in achterblijft en dat zelfs naspoelen niet helpt alles eruit te krijgen. Waardoor ik het risico loop vuil in mijn mitt te krijgen.Vandaag weer even wezen winkelen. Begin toch een aardige voorraadkast te ontwikkelen.
Bekijk bijlage 93176
En inderdaad, er staat ook Gyeon tussen.
Bekijk bijlage 93175
Nog even een klaag puntje. Sta je zaterdag helemaal klaar voor vertrek, zegt vrouwlief doodleuk, vanmiddag komt er visite en je moet netjes zijn. Dus dat werd even niet wassen maar alleen zomerslofjes eronder.
Bekijk bijlage 93177
Even nieuwsgierig vraagje ik zie dat je de emmers in elkaar geschoven hebt. Maar heb je dan niet last van straatvuil onderaan je emmer die achterblijft in je emmer waar die is ingeschoven. Ik stapel ze gewoon op met de gamma seal maar dit neemt enorm veel ruimte in. Maar ik ben zo bang dat er vuil in achterblijft en dat zelfs naspoelen niet helpt alles eruit te krijgen. Waardoor ik het risico loop vuil in mijn mitt te krijgen.