• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Autodetail Friesland

Is er iemand met n locatie om deze eventuele Gathering te houden?
Is er animo?
@Wouter BMW @Al-bundy @pvtuinen @Jeroen @Jdb @Tonny ?@miranda
Sowieso dat ik wel interesse heb! Zeg er wel gelijk bij dat ik vergeleken met dit forum nog aardig noob ben, dus voor mij zal het vooral ook zijn om heeel veel te leren!

Wat betreft een locatie in Lwd vind ik lastig. Stiekem denk ik wel na of ik in Lemmer ruimte + stroom/watervoorziening zou kunnen regelen. Echter is het maar de vraag of mensen daar heen willen komen... (Wat het overigens dubbel en dwars waard zou zijn) Maar snap wel dat Leeuwarden dan even wat centraler ligt (Voor de Friezen dan:D)
 
Ik zonder auto!

Maar moet wel zeggen dat ik erg snel afgeleid ben hoor! Amper een week bijna aan het werk op m'n nieuwe werk en krijg nu al om m'n oren dat ik al veelste veel praat,.... kan ik mooi tussen iedereen door fietsen :blush:

Drie uurkes is wel kort héé! Minimaal een dag!
 
  • Leuk
Reactions: Tonny
Nou dan n ochtend, op n zaterdag? een hele dag krijg ik niet gedraaid hoor! Heb n lieve vrouw maar ben redelijk vaak weg, en veel met mn auto en Speed- pedelec bezig:D
 
Ik zonder auto!

Maar moet wel zeggen dat ik erg snel afgeleid ben hoor! Amper een week bijna aan het werk op m'n nieuwe werk en krijg nu al om m'n oren dat ik al veelste veel praat,.... kan ik mooi tussen iedereen door fietsen :blush:

Drie uurkes is wel kort héé! Minimaal een dag!

Gezellig! Ach joh, zo lang het over detailen gaat, zal ik daar niet zoveel last van hebben :p. Wil daar namelijk nog van alles over weten en leren.

Avondje lijkt mij wel krap ja. Maak je even kennis met elkaar en dan kan je de boel weer inpakken...
 
Ik heb nog een kennis met een garagebox in Harlingen, ik zal vragen of we daar mogen detailen!
Als dat mag...dan maar een poll of dit voor ieders een optie is!
 
Goedenavond heren en dame:p, Ik sta zeker open voor een meeting:party:. Al zal dat voor mij pas een optie zijn vanaf begin julio_O.
Ik weet eerlijk gezegd niet een locatie hier in de buurt om te kunnen detailen. Harlingen of Lemmer is opzich geen probleem, al is Harlingen wel wat dichterbij, haha.

Wat is trouwens jullie gedachte om te doen? Met zijn allen in een loods of op een terrein de eigen auto doen of met z'n allen één auto aan te pakken? Als beginneling zal het voor mij in ieder geval meer leren zijn dan iemand anders iets leren, hahao_O..
 
  • Leuk
Reactions: Miranda
Goedenavond heren en dame:p, Ik sta zeker open voor een meeting:party:. Al zal dat voor mij pas een optie zijn vanaf begin julio_O.
Ik weet eerlijk gezegd niet een locatie hier in de buurt om te kunnen detailen. Harlingen of Lemmer is opzich geen probleem, al is Harlingen wel wat dichterbij, haha.

Wat is trouwens jullie gedachte om te doen? Met zijn allen in een loods of op een terrein de eigen auto doen of met z'n allen één auto aan te pakken? Als beginneling zal het voor mij in ieder geval meer leren zijn dan iemand anders iets leren, hahao_O..
Wil jij ook meedoen @Jdb ?? Waar kom je vandaan?