• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Autodetail Friesland

@Al-bundy Jaloers... zijn die kiezels niet vervelend, denk dat ik ze constant mee naar binnen zou trappen haha.

Met de "Moon walk" zul je ongetwijfeld een steentje wegschieten ;)
Het is meer dat de steentjes tussen je zolen van de schoenen gaan zitten en je bandprofiel wil zich ook wel eens vullen met een paar steentjes.
Ach.. het went, en de hele boel laten bestraten is mij nu nog te duur.
 
  • Leuk
Reactions: Ferdy
Oh kijk aan, dit topic zocht ik. Event in Friesland zou wel tof zijn ja. Momenteel veel in Lemmer maar officieel woon ik in Leeuwarden!
 
Ik woon net als @Jeroen, 16 km van Leeuwarden, en ik wil ook wel eens op een zomeravond een detail sessie bijwonen in Friesland, een middag wordt errug moeilijk

Misschien wil @Jeroen wel meekomen, je kan wel met mij meerijden, je kan je opgedane kennis dan mooi meenemen/delen ;)

Is dit iets concreets of een schot in de lucht?
 
Nou ja zeg. :D
Nou ik betaal in ieder geval voor een appartement in Lwd maar werk nu in Lemmer, dus alleen in het weekend daar..
Overigens heb ik momenteel ook geen auto :joy: Maar dan neem ik wel 1 van mijn zus mee! Of gewoon de mtb.. Wil zelf nog door sparen zo lang het zonder auto lukt.

Maar goed, altijd goed om hier weer wat leven in te blazen. Zou toch tof zijn als het een keer lukt..
 
Lijkt me erg leuk.maybe dat mijn zusje dan ook mee wil doen.heeft haar van de week aangemeld als het goed is
 
Ik wil best meerijden hoor @The X man maar ik weet niet of jullie wel iets aan mij hebben,...
Sinds na de zomer van 2012 heb ik geen autolak meer gepolijst,... 2013 huis gekocht, dus weet je het wel,... daarom alles ooit verkocht enzo, en pas sinds afgelopen december weer een nieuwe dap gescoord https://forum.carclean.com/threads/eindejaars-aanbiedingen.18009/page-3 :innocent:

Van de zomer eens de auto van heit en mem doen! Moet ook echt nodig,...
 
Maakt niet uit jeroen ik heb ook nog geen dap hoor.ik wil er tich eerst meer wegwijs uit worden.hoe hoe het werkt met al die verschillende pads en polijstmiddel
 
  • Leuk
Reactions: Jeroen
Ik wil best meerijden hoor @The X man maar ik weet niet of jullie wel iets aan mij hebben,...
Sinds na de zomer van 2012 heb ik geen autolak meer gepolijst,... 2013 huis gekocht, dus weet je het wel,... daarom alles ooit verkocht enzo, en pas sinds afgelopen december weer een nieuwe dap gescoord https://forum.carclean.com/threads/eindejaars-aanbiedingen.18009/page-3 :innocent:

Van de zomer eens de auto van heit en mem doen! Moet ook echt nodig,...
Heb laatst samen met mijn zusje de opel corsa d van onze vader en moeder met de hand gedaan.die auto zag er uit als nieuw zei mijn vader en moeder