Nou, ruimte is er genoeg hoor, sinds ik fiets kijk ik de wereld uit haha! Heb nog nooit zoveel weidevogels gezien op één dag
Maar ik ben gewoon vroeg begonnen met "detailen" gestart in de zomer van 2007 met een paar Meguiar's dingen bij ype kramer vandaan, want nergens anders kon je het hier vinden,,.. Zat zelfs op het megs forum, tot Tim hier mij hier naar toe sleepte via een Pm
In jan 2008 kwam de eerste Meguiar's bestelling van carclean thuis en daarna is het compleet mis gegaan met mij als zowat de enigste noorderling hier op het forum aanwezig,... Kan gerust melden dat het destijds nog lang niet zo uitgebreid en bekend was op Detailing gebied,... Maar heb wat jaartjes gemist en deels desinteresse gehad dus ja,... Er is erg veel veranderd,...
Trouwens,.. M'n dappie past nog wel in de fietstas hoor! Heb ik geen spierballen nodig en je hebt ook van die pop up tenten, ben je zo klaar met opzetten héé!
Nee, dit is niet nodig om aan te melden hoor, in het verleden nog wel eens gedaan bij de Carwash in Kampen met een ploegje van boven de rijn, ben ik ook wel twee keer geweest,... Was wel leuk! Maar water en stroom kán handig zijn. Weet begod niet of ik kan, want ik mag drie maanden geen vrije dagen doorgeven en moet even 'verplicht' beschikbaar zijn. En paps is de 21ste jarig. Dus kan lastig zijn voor mij, misschien fiets ik zo de loods ff in hoor als ik toch een momentje heb. Maar lastig te zeggen voor mij nu!