• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Autodetail Friesland

Wil jij ook meedoen @Jdb ?? Waar kom je vandaan?

Ja, ik wil wel mee doen!
Ik woon in een mega groot dorp, genaamd Wommels. Paar keer met je ogen knipperen en je bent er doorheen:p.
29 juli is voor mij niet een optie, aangezien ik dag ervoor een kaarsje extra mag uitblazen en uhm denk niet dat ik de volgende ochtend legaal op pad kano_O
 
  • Leuk
Reactions: Miranda
- 20 partytenten
- Vuilwaterpomp
- Ontkalk en zuiveringsinstallatie
- stukje weiland
- stroom stiekum lenen bij een boer of anders een 60kw dieselaggregaatje.
Doe maar ruig @Jeroen, jij moet natuurlijk wel je spierballen inzetten! Jij bent toch de "ouwe rot" :innocent: op detailinggebied......
 
Aardig clubje al! Best veel detailers van t forum hier in FRL:cool:

Dus:
@Tonny + auto
@pvtuinen + auto
@Miranda + auto
@Jeroen zonder auto
@Jdb + auto
@Klaas Schievink + auto
Ikzelf + auto

Ik vul t lijstje wel steeds aan, als een ieder zich heeft gemeld dan locatie en datum bepalen,

Datum voor iedereen een optie 22 of 29 juli? Van 8:30 - 13:00??

Ik denk dat we ergens een max deelnemers moeten instellen, anders moeten we echt n grote locatie huren en wordt @Jeroen zijn opmerking werkelijkheid:sob:

En weet iemand of een meeting via t forum via CC ook aangemeld moet worden:innocent:
 
Nou, ruimte is er genoeg hoor, sinds ik fiets kijk ik de wereld uit haha! Heb nog nooit zoveel weidevogels gezien op één dag :joy:

Maar ik ben gewoon vroeg begonnen met "detailen" gestart in de zomer van 2007 met een paar Meguiar's dingen bij ype kramer vandaan, want nergens anders kon je het hier vinden,,.. Zat zelfs op het megs forum, tot Tim hier mij hier naar toe sleepte via een Pm : unamused: In jan 2008 kwam de eerste Meguiar's bestelling van carclean thuis en daarna is het compleet mis gegaan met mij als zowat de enigste noorderling hier op het forum aanwezig,... Kan gerust melden dat het destijds nog lang niet zo uitgebreid en bekend was op Detailing gebied,... Maar heb wat jaartjes gemist en deels desinteresse gehad dus ja,... Er is erg veel veranderd,...

Trouwens,.. M'n dappie past nog wel in de fietstas hoor! Heb ik geen spierballen nodig en je hebt ook van die pop up tenten, ben je zo klaar met opzetten héé!

Nee, dit is niet nodig om aan te melden hoor, in het verleden nog wel eens gedaan bij de Carwash in Kampen met een ploegje van boven de rijn, ben ik ook wel twee keer geweest,... Was wel leuk! Maar water en stroom kán handig zijn. Weet begod niet of ik kan, want ik mag drie maanden geen vrije dagen doorgeven en moet even 'verplicht' beschikbaar zijn. En paps is de 21ste jarig. Dus kan lastig zijn voor mij, misschien fiets ik zo de loods ff in hoor als ik toch een momentje heb. Maar lastig te zeggen voor mij nu!
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: The X man
Toppie, @Al-bundy jij ook van de party?
Ik begreep dat een eerder poging tot meeten is mislukt, maar aanhouder wint toch?
Ik zag n hele mooi grote oprit passen wel 10 wagens toch?:D
 
Zo, weer offshore aangekomen met internet, tijd om te reageren! Locatie maakt mij niet uit, helaas ben ik de 22e en 29e juli niet beschikbaar...
Als ik er wel ben op een detail meeting, dan neem ik de 330 mee!
 
Van de partij ben ik zeker.... en als er geen beter alternatief qua locatie is, dan stel ik gerust mijn oprit ter beschikking ;)
Zoiets lijkt mij wel goed in dit geval. Aangezien ik ook lees dat een aantal maar een ''paar'' uur willen. En zij proberen nu een locatie te regelen. (Wat ik overigens erg waardeer!!) Misschien wel fijn dat de mogelijkheid er is om een hele dag bezig te kunnen zijn, denk dat de meesten dat wel willen toch?

Grindbak! Je zakt maar zo 15cm weg bij jou, heb ik van de week stiekum getest!
Ik neem mijn mtb wel voor jouw mee dan!
 
Ik denk dat we met z'n allen nog steeds op een knappe locatie hangen? Heb verschillende plaatsen benaderd, maar dat is tot nog toe op niks uitgelopen. Iemand suggesties? Als we dan het 'waar' rond hebben kunnen we dan even focussen op het 'wanneer..'