• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Mitsubishi Colt

Snap het opzich wel, de professional polish... toen werden de pads namelijk al rood, (net als met het kleien)
Dan weet je zeker dat alle "loszittende" rommel van de lak is voordat je er met een polijstkorrel overheen gaat.
En er waren natuurlijk wat gevaarlijke plekjes met rare vlekken en beschadigingen.
Dan is de auto in elk geval weer rood op die plekken
Met de auto van een ander ben je toch altijd wat voorzichtiger.
Maakt verder ook niet uit, resultaat is super. Ik ben benieuwd naar de reactie van de eigenaresse.
 
  • Leuk
Reactions: Stefan O
WOW! Dat is een super resultaat zeg. Complimenten hoor, de wagen is zowaar weer rood. Benieuwd wat de reactie van de eigenaar/eigenaresse zal zijn.
 
WOW! Dat is een super resultaat zeg. Complimenten hoor, de wagen is zowaar weer rood. Benieuwd wat de reactie van de eigenaar/eigenaresse zal zijn.
Dankjewel Leen.
De eigenaresse heeft de auto nog niet gezien. Was/is cadeau van haar ouders. Ook zij wisten niet wat ze zagen. Waren er erg blij mee.
Zitten wel behoorlijk wat uurtjes in dat zien ze natuurlijk niet maar ze hebben wel de voor en na foto's.
Heb hen nog geadviseerd om nieuwe wieldoppen erop te zetten en de armen vd ruitenwissers ff likje verf te geven. Wilde ik ook wel doen maar daar was geen tijd meer voor.
 
Met een beetje mazzel willen hun die moeite nemen. Krijgen ze er een totaal "nieuwe" auto voor terug.
 
Met een beetje mazzel willen hun die moeite nemen. Krijgen ze er een totaal "nieuwe" auto voor terug.
Ik heb begrepen dat ze dat gaan doen.
Dochter lief gaat solliciteren bij een bekend restaurant en kan dan goed voor de dag komen op deze manier. Anders moest ze de auto ff verderop parkeren. ;)
 
@Muskito he Roy, jij ook hier? Thanks.
Je laatste bericht was alweer een tijdje geleden zag ik.
Leuk dat je het poetsen weer wat actiever op gaat pakken.
De Kawa staat er altijd stralend bij.
Spreek je en veel succes.
Als je vragen oid hebt weet je me te vinden.
 
Ja nu de Megane er ook weer netjes bij staat wil ik het wat meer oppaken.
Ga je spreken:innocent: