Bij de action! Vd week nog zien liggen. €0,89 als ik me niet vergis.Daar heb je een goeie. Toch maar eens langs de bandenboer.
Zo de knetter. Die dodo velgen reinigers hebben die velg behoorlijk aangetast zeg
Maar zien er nu wel stuk beter uit. Zelf had ik ze wel opnieuw zilver gespoten. Maar dat is persoonlijk.
En de volgende keer je geen stikstof aan laten smeren. Dat geld kan je beter in die dodo verslaving stoppen
Wat is ongeveer de stantijd van al deze populaire WaxAddict waxen? Er moet toch iets zoveel beter zijn als mijn "simpele" Collinites, maar wat?
Er moet toch iets zoveel beter zijn als mijn "simpele" Collinites, maar wat?
Hahaa! OK, I get it.
Vandasg is het bijna perfect Detailing-weer hiero in hartje Nederland, maar word al de hele dag opgehouden, haha! Ik wilde beginnen aan de Full Detail ZomerPrep en de Quartz nogmaals proberen, maar hoor net dat we uit eten gaan...
Ik vond de 19 erg makkelijk dun aan te brengen en erg makkelijk af te nemen. Standtijd kan ik niks over melden want ik heb em toen op een Q5 gesmeerd.Wie o wie kan mij helpen. Wil de CandyGloss, Edition 18 of Edition 19 gaan smeren.
Wat is het verschil? Ik weet dat CandyGloss een Show Wax is maar is de standtijd dan ook meteen erg kort? Het beestje wordt namelijk erg weinig gewaxed of gewassen....
Collinites zijn wereld waxen en zeker voor het geld maar het lijkt erop dat mijn auto echt langer wat "schoner" blijft met waxaddict waxen.Wat is ongeveer de stantijd van al deze populaire WaxAddict waxen? Er moet toch iets zoveel beter zijn als mijn "simpele" Collinites, maar wat?