Vandaag een vervolg gemaakt aan de Colt.
Afgelopen zaterdag al grondig gewassen en gekleid.
Vandaag even een snelle Spray en Wash.
Dingen die we hebben gedaan zijn de volgende:
Het dak, de linkerdeur, de linker achterflank, koplampen en linker achterlicht.
Voordat ik begon:
Zoals je ziet, genoeg werk nog te doen.
Links nog niks gedaan, rechts 3 hits met Veloce op Oranje.
Hier is het hele dak gedaan met 3 hits Veloce op Oranje, 1 hit Mezzo op Groen en 1 hit Finale op Wit.
Hier hetzelfde stukje maar dan afgemaakt met Need for Speed op Rood en daarna met Purple Haze Pro op een Finger Mitt.
De naad bij achter het handvat van de linkerdeur. Links nog niks gedaan, rechts 2 hits met Veloce op Oranje.
Zelfde plek maar nu links en rechts 3 hits met Veloce op Oranje en 1 hit Mezzo op Groen. Nog geen Finale gedaan. Die streep rechts snap ik niet want die zit niet in de auto. Hans Kazan momentje denk ik.
Nadat de links en dak klaar waren ging de zon schijnen dus effe foto's gemaakt. Voor alle duidelijkheid: deze kant is RECHTS en moet nog gedaan worden......
Hier de linkerkant!
toch???
Effe totaal plaatje. Motorkap, linker en rechter voorflank zaterdag gedaan. Linkerdeur, linker achterflank en dak vandaag....
En toen ging het regenen
. Ziet er wel leuk uit toch? Het verbaasd met hoe de kleur eruit komt...
Die auto is van 1999 en sinds oktober 2015 in ons bezit maar dit ding heeft nog nooit een liefdevolle beurt gehad.
Sterker nog ik wist niet eens dat het zo'n mooie metallic was. Reactie van vrouwlief was
En de koplampen voor de liefde
Niet heel erg aangetast maar genoeg om het te zien...
Afgeplakt en klaar voor de liefde (links)
Na de liefde (rechts)
Links nog niet gedaan, rechts wel.
Hier beide kanten gedaan.
Hoe ik dit gedaan heb is als volgt... Kleine 4" pads op de DAP.
Eerst Veloce op Oranje, Mezzo op Groen en Finale op Wit. Allemaal 1 hit ?!?! Het is zo klein dus eigenlijk gewoon een pass.
Afnemen met Prep, even uit laten dampen en dan in de Supernatural Hybrid gezet.
In principe kan het er weer 6 maanden tegenaan.
Dit was de werkdag (beetje kort) want ik moest vrouwlief van het werk ophalen omdat ik haar auto had
Nu de beroemde zin en die staat hieronder.... \/ \/ \/