• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Autodetail Friesland

Ik denk dat we met z'n allen nog steeds op een knappe locatie hangen? Heb verschillende plaatsen benaderd, maar dat is tot nog toe op niks uitgelopen. Iemand suggesties? Als we dan het 'waar' rond hebben kunnen we dan even focussen op het 'wanneer..'

Van de partij ben ik zeker.... en als er geen beter alternatief qua locatie is, dan stel ik gerust mijn oprit ter beschikking ;)

Dus alleen nog wanneer..... ;)
 

Zo'n vermoeden heb ik ook, na poging zoveel, haha. Er was al een plek geregeld toch? De grindbak van @Al-bundy
Stuk of 10 die toe hebben gezegd, dat moet toch lukken om een datum?
Kan ook via datumprikker aanmaken en iedereen laten invullen en dan de datum pakken waarop de meeste kunnen.?!
 
Het liefste eigenlijk nog deze of volgende week.. ivm vakantie:innocent:

Ik verwacht dat op zo'n korte termijn het niet te regelen valt met het aantal leden die willen. Zelf ben ik volgende week op vakantie.
Om mij kan het prima op een zaterdag en ik denk dat alleen een ochtend dan niet genoeg is. Er is vast dan wel iets te regelen met wat te eten en te drinken erbij. Ik wil een datumprikker wel aanmaken etc, maar ik wacht eerst af wat de verdere reacties zijn.
 
Tsja ondanks dat ik wol wol, tink ik dat we better nei de Summer Detail Day iets kenne plannen. Dus ergens ien September ofsa?
 
Terug van weg geweest. Vanwege prive omstandigheden excuses ... maar September klinkt goed roep maar een datum. Moet weer even van voor af aan beginnen met poetsen, mijn auto te lang laten verwaarlozen afgelopen maanden, maar goed de spullen staan er nog en ga weer lekker beginnen en weer nieuwe spullen bij bestellen.