• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Producten niet in voorraad

Wanneer komt deze terug binnen :)?
https://www.Carclean.com/product/Dodo_Juice/Supernatural_Wool_Duster_DJSNWOAS_101722
 
Komt deze of een vervanger ervan nog eigenlijk terug in het assortiment?

https://www.Carclean.com/product/Monello/Ibrido_Hybrid_Wax_200ml_MI200L_102187
 
Beste carclean crew,

Heb drie producten op mijn lijstje staan (voor volgende maand) maar zijn niet op voorraad.

Monello - Raffini Veloce Premium Compound - 500ml
Sonax - Profiline Brilliant Shine Detailer - 5000ml
Monello - Senza Bordi Trio Edgeless Towels - 45x45cm

Komen deze producten er binnenkort toevallig nog aan? Al moet ik zeggen dat ik de Sonax BSD 5L nog nooit op voorraad heb gezien. Is hier nog een reden voor?

De Monello producten zijn beide besteld en verwachten we binnen nu en drie weken binnen te krijgen. In ieder geval voor de Summer Detail Day! De Sonax 5L is wel op voorraad geweest hoor, alleen vrij snel weer uitverkocht. Deze komt waarschijnlijk wel weer op voorraad alleen kan ik nu nog niet zeggen wanneer.
 
Hehe had ik al gezien. Was niet 100% zeker (ondanks de aanduiding) of deze wel voorradig was gezien de pad zonder sample uitverkocht is.

Dan heb ik dadelijk een hele voorraad S20 aangezien ik meerdere pads ga bestellen, super ;)
 
Wanneer komt deze weer in het assortiment?
Schermafdruk 2017-07-30 20.59.47.png
 
+1 voor @Bikkel ! :)

Nooit gedacht aan een schort zoals deze, maar dit lijkt mij ook wel wat.

( Of is er een goede naaiert aanwezig hier die 27 Peluche Verde's aan elkaar wil sjorren voor me? :) )
 
Ik hoef geen zakken op het short, dus met de grootse droogdoek die te koop is ben je er al.
links en rechts een hoekje eraf knippen.
strook voor om je nek en 2 linten om vast te knopen.

Het is niet echt heel moeilijk lijkt mij.
 
  • Leuk
Reactions: Quantoxx
Zal de Dap 900 terug beschikbaar zijn op de SDD?
Jazeker! :) Let wel op dat er een beperkte voorraad is tijdens de SDD.. We verwachten een volledige zending met DAP900 machines rond 23 augustus binnen te krijgen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Jazeker! :) Let wel op dat er een beperkte voorraad is tijdens de SDD.. We verwachten een volledige zending met DAP900 machines rond 23 augustus binnen te krijgen.
En als je hem bestelt tijdens de SDD en hij is uitverkocht. Geldt de aanbieding dan wel als hij later uitgeleverd wordt?
 
Beste Erwin,

De 10% korting op de normale DAP900 (dus zonder kit) is geldig op 19 augustus. Als de DAP900 toch uitverkocht raakt dan kun je deze alsnog bestellen en krijg je inderdaad gewoon de 10% korting op de polijstmachine. We verwachten rond 23 augustus een nieuwe voorraad binnen te krijgen dus het kan wel zo zijn dat de polijstmachine pas in de week van 28 augustus verstuurd wordt!

We kunnen de orders van deze dag niet splitsen, dus als de DAP900 uitverkocht is raad ik je aan om deze apart van de rest van je producten te bestellen zodat de rest wel eerder verstuurd kan worden.
 
  • Leuk
Reactions: Erwin