• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Microfiber Madness

Ok @Istnogferarie !

Mitsubishi Colt 2017-01-14-2.JPG
 
  • Leuk
Reactions: Istnogferarie
Idd Blade, dit doe ik ook op de iPad. Soms aardig omslachtig als je een rij foto's wilt uploaden, maar zou geen andere manier weten.
 
  • Leuk
Reactions: Blade
Wel verticale foto's maar niet met de telefoon. Met een Kanon Ixus...

Heb jij als je een "staande" foto hebt gemaakt en je deze op je camera bekijkt, er last van dat je de foto ook alleen in staande positie kan bekijken (dus je camera moet je op de zelfde manier kantelen als het nemen van de foto?)

groeten Quint
 
haha.. Stiekem doe ik toch wel vaak een auto-tje wassen en ik vindt het leuk om dingen te proberen. Heb veel spulletjes een keer gebruikt en koop dan alweer iets nieuws... Geld en tijd moet toch ergens heen ;)
 
Heb nu flink wat producten gebruikt en wil mijn ervaringen dan ook graag delen.

Cloudbuster : Goed product. Vergelijkbaar met de DJ Mint Merkin, ietsjes dunner dan de Monello Vetro Bianco
Crazy Bag : Een ideale handschoen voor het aanbrengen van Red Mist of dergelijke producten.
Crazy Pile : Prefect doekje voor het uitpoetsen van Red Mist of dergelijke producten.
Dropnetic Mini : Prefecte uitvinding voor het blijvend lopende water van spiegels op te vangen.
Dry Me Crazy : Pluizig, sterk en erg goed in drogen zonder krassen te maken.
Dusting Diamond : Echt perfect voor het interieur. Goed formaat en lekker zacht.
Incrediflair : Ideaal om de achterkant van je spaken te wassen.
Incredimitt : Ben geen groot fan van mitt's maar deze is lekker dik, zacht en erg groot in wateropname.
Incredipad : Ideaal formaat qua vasthouden en qua reinigingsoppervlak. De beste "spons" ooit.
Incredisponge : Stevig, goede wateropname en erg makkelijk vast te houden.
Slogger : Goede algemene doek. Zacht, sterk en kan ieder klusje aan.
Waverider : Doet me denken aan een glasdoek maar dan groter. Vindt het zelf niet goed genoeg om lakwerk mee te drogen.
Yellow Fellow : De beste polijstdoek ooit. Ik gebruik deze voor vele toepassingen. Teer verwijdering, Prep reiniging, Polijstresidu afname, Sealants afnemen. Top doekie.

Het beste van MM algemeen is dat alles in de wasmachine en droger kan. Sommige doeken mogen zelfs tot 60 gr. gewassen worden.
 
Altijd op de kleintjes letten ;)
Ik heb aan de 65x40 genoeg voor het beestje. Voor de Passat gebruik ik er nog wel die Drying Diamond bij omdat dan de 65x40 net te klein is.
 
Ik heb beide. Ik gebruik 2 Juniors voor mijn kleine auto, Mazda MX-5, en 1 XL voor onze grote, Mazda 5.
Daarna gebruik ik nog de dunnere Waverider om nog eens rond te gaan voor druppels en deuropeningen en zo droog te wrijven.
De Junior is ideaal voor een kleine auto, die grotere doeken gaan anders tegen de grond slepen. De XL is ideaal voor grote auto's, ben je sneller rond.
 
Het is niet of ik droogdoeken te kort kom ofzo... maar na ik de washmitt heb, heb ik opeens erg de neiging ook een droogdoek van mfm aan te schaffen.
 
  • Leuk
Reactions: Istnogferarie