• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Bekleding en automatten

mboots

Detailing chief
27 feb 2012
101
95
Heren,

Heeft het zin om de stoffen bekleding naast en tegen het middenconsole voor en achteren te coaten? En hoe zit het met de automatten?
Welke producten en wat zijn de ervaringen?

Marco
 
Ik zou even rondsnuffelen op het forum. Veel te vinden over het reinigen van het interieur en het beschermen hiervan. :)

Beschermen van stoffen bekleding is altijd beter dan géén bescherming.
 
reinigen een hoop ja, maar over beschermen eigenlijk niet zo veel. Ik bedoel niet de stoelbekleding he, maar de interieurbekleding en vooral automatten. Of het echt zin heeft om deze bv met een Gyeon Fabriccoat te coaten en wat de ervaringen hiermee zijn.
 
Reinigen én beschermen volgen elkaar op. :) Voor stoffen bekleding kun je inderdaad 303 of Gyeon gebruiken.

Zoals ik al zei, is beschermen beter dan níet beschermen. :p Ik ga binnenkort ook mijn automatten beschermen met een product en eventueel ook de rest van de stoffen bekleding. (Onder de matten, stijlen, stoelbekleding, etc)
 
Reinigen én beschermen volgen elkaar op. :) Voor stoffen bekleding kun je inderdaad 303 of Gyeon gebruiken.

Zoals ik al zei, is beschermen beter dan níet beschermen. :p Ik ga binnenkort ook mijn automatten beschermen met een product en eventueel ook de rest van de stoffen bekleding. (Onder de matten, stijlen, stoelbekleding, etc)

Hey Q,
Wel oppassen!
Die auto is straks meer waard door alle “behandelingen en bescherming” dan al het aanwezige rubber, leer, elektra, techniek en plaatstaal bij elkaar. :p :joy::joy: