• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

RUPES Bigfoot Seminar 18 april 2018

€200,--:scream: krijg je dan een rupes mee naar huis of zo?

Het inschrijfbedrag blijft € 150,00. Bovendien krijg je een voucher te besteden bij Carclean van € 50,00.

De dag is inclusief:
- training door 16 vakmensen
- gebruik van alle apparatuur op diverse auto's
- luxe lunch en een uitgebreid diner
- toegang museum en parkeren
- goed gevulde goodybag
- certificaat na afloop

Onderdeel vormt ook een livestream met Larry Kosilla van Ammo:
http://carsalways.com/2013/01/07/the-story-of-larry-kosilla-and-his-passion-for-cars/
https://www.cnbc.com/2016/11/15/why-this-millionaire-left-his-wall-street-job-to-wash-cars.html
 
En ik heb nog steeds geen 3de mail met factuur,
Begin al me zorgen maken,:oops: en zo juist mail gestuurd naar Janneke Hellema

As. woensdag gaan de ‘nieuwe facturen’ aangemaakt worden, jij staat goed op de deelnemerslijst; dus die factuur zal ook zeker jouw kant opkomen.
De voucher ligt klaar op de dag zelf, dus tijdens het event ligt er een voucher klaar.

Fijne dag en leuk dat je zo enthousiast bent!!

Met vriendelijke groet / Kind Regards,

WSB Finishing Equipment B.V.

Janneke Hellema
 
Gister waren wij aanwezig bij de RUPES BigFoot Seminar in het Louwman museum. Het was een geslaagde en leerzame dag voor alle bezoekers. Hiernaast hebben wij met vele klanten kunnen bijpraten, altijd gezellig! De officiële foto's van RUPES volgen nog. Bedankt allemaal voor jullie komst!

2018-04-18 10.15.42.jpg
2018-04-18 11.13.41.jpg
 
Dat denk ik niet. De gehele PowerPoint is in elkaar gezet door Jason en Fabrizio van RUPES ter ondersteuning van de presentatie voor seminars. @Edwin Heijkamp hebben jullie deze sheet toevallig ook?
 
En mag ik jullie fotos om volgende keer ook mee kunnen praten als klant,
Heb ook niet gezien polo/t-shirten met CarClean logo

Aangezien ook aan de zit plaatsen, jullie waren in eerste/twede groep,.......
Ik was in 7, maar wel bij de grote schef van seminar/wsb dan. :p
 
  • Leuk
Reactions: Etterual
En ik maar denken dat er niemand van carclean aanwezig was tussen al die WW t-shirtjes van de concurrent, je zat dan nog in mijn groep begrijp ik hier, de roze groep nr.7 , ik heb maar 1 dame daarin gezien, dat moet jij dan geweest zijn , ik dacht dat jij de vriendin van Stef was
 
  • Leuk
Reactions: Etterual
En mag ik jullie fotos om volgende keer ook mee kunnen praten als klant,
Heb ook niet gezien polo/t-shirten met CarClean logo

Aangezien ook aan de zit plaatsen, jullie waren in eerste/twede groep,.......
Ik was in 7, maar wel bij de grote schef van seminar/wsb dan. :p

Op de oude site was er met wat moeite een lijstje met medewerkers te vinden, en volgens mij ook met foto's, maar ik kan het in elk geval op de nieuwe site niet vinden. Als je oplet zie je in elk geval regelmatig filmpjes en foto's langs komen waar Dibbuz (Dennis) op staat, en ook Johan en Tim zijn hier daar wel in beeld. Kijk anders eens naar beelden van de afgelopen jaren van de SDD's en SSD's, daar zie je ook medewerkers in CC-kleding.
 
Hij zegt wij, dus was niet alleen, mms dat was pakistanse groep van CC. :grinning:
Of die grote mannen met tshirten van BB of DD detailing academy
Wie was er nog met groepke? :worried: