• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

[Review- DUURTEST] SOFT99 Dust Blocker

spoonbe

Detailing chief
1 mei 2016
233
100
IMG_20180505_122804_816.jpg

Had tijdens de summer detail days deze aangeschaft door de goede ervaring met de andere SOFT99 producten.
Ik had deze aangeschaft met het gedacht deze uit te proberen op mijn toekomstige nieuwe velgen.
Ondertussen zijn we bijna een jaar verder en heb ik het product eindelijk eens kunnen uitproberen.
Wat me vooral aansprak was de prijs en het gemak van het aanbrengen.
Heb enkele filmpjes gemaakt van het aanbrengen eentje na 250km en eentje na 750km
Ik blijf de werking op volgen met elke was beurt en zal dit hier ook in video vorm bij houden.

Zelf ben ik aangenaam verrast, als je ze enkel met de hogedrukreiniger wast zijn ze echt wel aardig proper zeker als je alle hoeken goed meepakt.



 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: MeganeRS en Mrkawa
Dan zou ik het praktisch elke week opnieuw moeten aanbrengen
Desondanks ziet het er wel een leuk product uit.
Ik hoop ook dat het wel wat langer werkt dan 1000 km, gelukkig gebruik ik het op de Fun car en die doet een pak minder kans dan de andere. Voorlopig zie ik nog geen vermindering in de werking na 750km
 
hier zijn we weer met een update
1 maand en 500km verder

simpel afspuiten met de hogedrukreiniger is niet meer genoeg.
wat wel opvalt is dat het vuil er zeer makkelijk afkomt met gewoon wassen met de normale shampoo en een washmitt.
ook drogen is niet veel werk want nat blijven de velgen niet echt.

 
Volgende keer als dit busje opgebruikt is.
Zal volgende zomer gyeon rim eens proberen.