• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Ook maar eens aangemeld

Tomsel

Detailing guru
10 sep 2018
474
150
Hallo,

Hierbij heb ik mij ook maar eens aangemeld op dit forum. Ik kom al jaren op dit forum voor informatie, maar heb vorige week een dap besteld met alle toebehoren, dus wordt het ook tijd om actiever te gaan worden op dit forum.
Ik ben dus Tommie, 34 jaren jong en woon ergens in het mooie oosten van Nederland, Twente.

Al jarenlang was ik mijn auto volgens het 2 emmer systeem, gebruik detailersprays en waxen. Daarnaast was ik al in het bezit van een foamlans. Ik gebruikte af en toe het 5 stappenplan van meguairs, maar dit was niet te doen met de hand. Vandaar dat ik vorige week met de summersale verschillende producten heb besteld, inclusief een dap900 v3 met de monello producten. Lang getwijfeld om gelijk een rupes te bestellen, maar eerst maar eens kijken hoe dit mij gaat bevallen met de dap. Kan altijd nog een rupes erbij kopen :).

Mijn detailspullen:

Lancia foamkit + monello artico magico
2 wasemmers + gritguard + deksels
Meguairs gold class shampoo
Dodo juice: born to be mild shampoo
Alloy devil velgenspray
Meguairs quick detailer spray
Monello dolce verde klei
Poorboys spray and wipe grootverpakking (als de quickdetailer van meguairs op is)
Poorboys APC
Diverse kwasten
4x 0,5 liter spray/mengflessen
Gyeon Q2M prep
Collonite 845 wax

Dap900 V3 + monello raffini starterskit - Power pack

Daarnaast uiteraard de verschillende washandschoenen, microvezeldoeken en foam applicators.


De auto's die veel vertroeteld worden zijn de volgende 2:

Mijn eigen auto, een audi a6. De 2de auto van ons, een suzuki swift.

In de toekomst zal ik eventueel auto's van familie of vrienden onder handen gaan nemen, het moet namelijk wel een hobby blijven. Vandaag ben ik begonnen met een detailbeurt voor de swift, hier zal een verslag van volgen :).

Groeten Tommie
 
Laatst bewerkt: