• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Detail plek

Sandman

Detailing addict
4 jul 2011
19
60
Hallo allemaal,

Ik ben al een tijd op zoek binnen en rond Den Haag om een geschikte plek te vinden (liefst tegen zo min mogelijk kosten ;) )waar ik mijn auto een dagje kan verwennen.

Toen bedacht ik me dat er velen van jullie zijn die met het zelfde dilemma zitten als ik.

Dus mijn vraag aan jullie;
Hoe en waar verwennen jullie (beschermt) je auto voor in elk geval (beetje schoon krijgen en in de was zetten plus polijst stap) een hele dag? Ik snap dat er ook best veel mensen zijn die in het gelukkige bezit zijn van een mooie ruime garage, daar zal het antwoord helder van zijn...haha.

Zou graag een plek willen waar ik 1x maand eens op mijn gemak de auto onder handen kan nemen in de buurt of zelfs in Den Haag.

Hoor graag jullie reacties,


Groet,
Martin (a.k.a. 'Sandman')
 
Volgens mij kwam Den Haag al vaker voorbij, misschien samen met die anderen iets doen??

Anders met elkaar tentje zetten op Malieveld? Is een evenemententerrein toch??
Hej Marcel1973, leuk idee. Haha. Maar ben toch benieuwd naar de wijze waarop dit doorgaans wordt gedaan door de forum-leden hier. En dan..."wie zijn die anderen"? Kom graag in contact met hen.