• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

20 september 2020: End of Summer Sale!

Mijn order staat 'nog' in de wacht. Zelf niet verwacht dat ze er gisteren nog zoveel zouden uit kunnen sturen, lekker gebuffeld !!!
 
Was net te laat voor de sale :D
Maar vandaag toch maar bestelling gedaan.
Ook wat dingen om uit te proberen:grinning:
 
Hier ook zo een bericht.. toch weeral top van CCHQ dat ze zelfs de moeite doen om de klanten te verwittigen dat de bestelling later zal zijn..
 
Ik kreeg hetzelfde berichtje en vlak daarna een T&T.

Als je de procedures en systemen in de basis goed ingeregeld hebt weet iedereen binnen je team wat je moet doen. Zodoende heb je als teamlid c.q. medewerker meer tijd om klant vriendelijk te zijn omdat je geen stress hebt. Je weet immers wat je moet doen en je kan terug vallen op de basis. Zoiets heet: weten wat je doet en leiderschap tonen. Kwaliteit en werkinstructies inbakken in de basis.......en als je op je bek gaat ook je verantwoording nemen. Thanks @Tim

Er zijn een (web)winkels die duiken en geen verantwoording nemen en alleen dozen schuiven.

En nee ik wordt niet betaald door CCHQ........en ik hoef ook geen presentje of een extra bonuspunt.

Gewoon even iets positiefs, is ook wel eens leuk.
 
Mijn pakket moet nog ingepakt worden staat er, had dinsdag aangegeven als voorkeur.

Maar aan de karren te zien was ik niet de enigste die besteld had, dus wacht rustig af. We zijn immers geen robots!
 
Ik vind dit dus niet normaal, hoor! Ik heb zondag iets besteld, zie maandag dat mensen hun bestelling al hebben ontvangen en IK krijg een mailtje dat precies MIJN pakje nog niet is ingepakt. :mad: En ik durf te wedden dat ik ook niet gratis krijg!

Grappetje! :p Carclean is goed bezig. Vooral het e-mailtje met de excuses vond ik erg netjes. Blijf het geinig vinden hoe het bij vele webshops vaak mis gaat, communicatie niet belangrijk vinden en het bij CC gewoon altijd netjes en strak verloopt.
 
Bij zo'n actie als dit weet je gewoon dat je bestelling iets langer op zich laat wachten. Zeker als je pas later op de dag iets heb besteld.
Mijn eerste order van +/- 10:30 heb ik gisteren ontvangen, mijn 2de order van 15:15 (ongeveer), heb ik nog niets van gezien..
Geduld.. :)
 
  • Leuk
Reactions: Dibbuz
Maandag om 14.30 uur stond onze vertrouwde bezorger van Post-NL al op de stoep. Top werk van zowel Carclean als Post-NL.
 
  • Leuk
Reactions: Dibbuz
Het is een trieste dag voor me..
CC is me gwn vergeten..
Op 20 sep. 2020 00:01:06 mn dap besteld en te laten leveren op vandaag is uitgesteld :scream:.

Maar mn bestelling van 21 sep. 2020 12:27:32 werd wel gisteren geleverd :joy:.
Haha, dan wachten we maar nog eventjes met detailen xD.

Is het eventueel nog mogelijk om mn eerste bestelling om op een ander afleveradres te leveren? Wrs zal die morgen geleverd worden maar niemand is thuis..

Groetjes
 
Net ook bericht gekregen :

geplaatst met ordernummer 360078.
Helaas is het ons vandaag niet gelukt om je bestelling op tijd in te pakken en te versturen. Onze excuses hiervoor!
Zodra je bestelling ingepakt is, ontvang je van ons een track en trace email.
Met vriendelijke groet,
Carclean.com