• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

20 september 2020: End of Summer Sale!

De hele week al aan het twijfelen en vergelijken of er producten tussen de aanbiedingen zitten die een goed alternatief zijn voor een aantal producten die ik moest aanvullen.
Ik heb het - op een paar leuke aanbiedingen na - bij de producten gehouden waar ik tevreden over ben en ervaring mee heb. Dus minimaal gebruik gemaakt van de korting, maar wel weer lekker kunnen aanvullen.

Iedereen gefeliciteerd met zijn/haar aanwinsten en CC bedankt voor de leuke actie.
 
Ook hier grotendeels gebleven bij de spullen die goed bevallen en nagenoeg op zijn.
Functioneel ook omdat alle kasten en lades in de garage uitpuilen met middeltjes die ik nagenoeg nooit meer gebruik.
 
DCA7A74A-1555-4A29-B255-19392DC33F91.png
Voor goede IPA kan je toch beter naar een goed Slijterij gaan!

CC verkoopt nu ook Sam’s Cola! Waarom niet Jopen bier. En wellicht een leuk idee om bij elke bestelling boven de 50 euro een gratis Jopen IPA Biertje erbij te doen . Kan ook 0,0 natuurlijk. Jammer dat Tim niet Joop heet. Kreeg je bij elke bestelling Boven de 50 euro een Biertje van hem. Het is een beetje out of the box Maar ach, het is de dolle dag bij CC
 
Laatst bewerkt:
Hier ook bestelling gedaan
Zie wel / merk op dat er dit jaar geen 10procent korting is op spullen/ merken die niet op lijst vermeld staan . Of moet je een code hiervoor ingeven .
Heb ze wel aan mijn winkelwagen toegevoegd zonder korting , korting wordt normaal toch toegepast / eergegeven in winkelwagen.
Niet dat die 10 procent korting nu veel uitmaak , zijn maar enkele spullen .
of ben ik fout ivm korting ?
Waar heb je gelezen dat er 10% korting wordt gegeven op producten die niet op de lijst staan? Dat is namelijk deze keer niet en staat (als het goed is) ook nergens gecommuniceerd dat je dat krijgt.
 
Hier drie bestellingen geplaatst om mijn stock aan te vullen. Er staat nog een Mercedes cla amg te wachten op een uitgebreide detailbeurt dus kwam mij goed uit deze actie.
 
  • Leuk
Reactions: LAWRENCIO_XD