• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

20 september 2020: End of Summer Sale!

Direct even nagekeken en 25% is correct, de tekst heb ik gelijk aangepast. Het kan zijn dat het klopt overigens, er staat 35% van de adviesverkoopprijs. De 25% is waarschijnlijk berekend over de prijs die we normaal vragen en dat is dan niet de adviesverkoopprijs maar om verwarring te voorkomen uiteraard aangepast want dat gaat niemand begrijpen natuurlijk.
 
  • Leuk
Reactions: RoyR en Expje87
M'n winkelwagen is leeg! Had gister al het een en ander in mijn wagentje gedaan en stond al in de rij (sorry voor het oponthoud) en vanmorgen keek ik is alles weg......

Vandaar dat ik toen ik gistermiddag op de foon keek, bij diverse aanbiedingen zag dat er nog maar 1 set op voorraad was.
 
  • Leuk
Reactions: wings-hifi
heb een vraag mbt Scholl polijstmiddel. Ik heb een aantal mini flacons om te testen en ik vind ze fijn werken.
Voor mijn Passat zoek ik nog polijstmiddel, wat is aan te raden?

Of adviseren jullie een ander merk?

Kan ik bv S3 nemen, daarna S17+ en als laatste S40 ?