• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

20 september 2020: End of Summer Sale!

Verzending is per bestelling, er kan niet gecombineerd worden zoals altijd. Dit is simpelweg niet te doen. Als je per bestelling boven de € 50 besteld is verzending gratis :)

Maar je kunt sowieso combineren omdat de tijdvakken overlappen. Dus als je van allemaal wat wilt bestellen zijn het maximaal 2 bestellingen...
 
  • Leuk
Reactions: StijnV
@Istnogferarie dan moet je wel een risico nemen door niet meteen te bestellen en het tijdsblok af te wachten.
Ik weet niet hoe groot de voorraad is van elk product. maar we zullen het zien. Elke korting is mooi meegenomen :)
 
Vaak is de voorraad groot zat ,ik heb nog nooit gehad dat een groot deel niet geleverd werd .
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  • Leuk
Reactions: Boszna
Hoe werkt dit precies? Ik wil graag Gyeon Meg en Monello producten kopen, maar deze zitten in verschillende tijd windows? Moet ik dan 2 losse bestellingen plaatsen?
 
@AR146 Als je goed kijkt zie je dat het venster met Gyeon en Monello 1 uur overloop hebben.(tussen 15:00 en 16:00) dus al je tijdens dit uur een bestelling plaatst maak je gebruik van beide vensters.

Dat is natuurlijk bewust zo gekozen zodat je bestellingen kunt optimaliseren. Helaas is het niet mogelijk om bestellingen te combineren. Daar zijn het gewoon teveel bestellingen voor om dat op die dag te doen.
 
Verzending is per bestelling, er kan niet gecombineerd worden zoals altijd. Dit is simpelweg niet te doen. Als je per bestelling boven de € 50 besteld is verzending gratis :)

Maar je kunt sowieso combineren omdat de tijdvakken overlappen. Dus als je van allemaal wat wilt bestellen zijn het maximaal 2 bestellingen...

Als het zo ingewikkeld is en lastig is te doen, waarom dan niet de hele dag of een periode van de dag de aanbiedingen? Dit is toch ook lastig om voor één klant meerdere bestellingen klaar te maken?

Ik heb uit tijdsblok 1 en 3 interesse in wat spulletjes maar ga niet opzoek om de 100 euro vol te krijgen. Ik laat nu tijdsblok 1 maar voor wat het is. Voor zowel mij als CC dan toch ook een gemiste kans, of zie ik dit verkeerd misschien?
 
Laten we voorop stellen dat je niet verplicht bent om van de actie gebruik te maken. ;)

Als elke bestelling gewoon als een losse bestelling wordt gezien, dan is het toch gewoon een kwestie van orderpicken en de rolkooien volgooien.
Wachten tot het einde van de dag tot alle orders binnen zijn, dan pas gaan orderpicken PER KLANT en orders gaan samenvoegen, dat is niet te doen.
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
Maar waarom tijdsblokken hanteren? Is het niet een win-win als het geen blokken zijn maar alles tegelijk in de actie is?
 
  • Leuk
Reactions: Timm
Met die redenering kun je het niet altijd in de aanbieding doen? Ik vind het juist wat hebben, helemaal uitzoeken wanneer wat te bestellen.

Daarbij is het al mooi dat er ondanks corona evengoed kortingsacties komen
 
Dus als je uit elk tijdblok iets wilt hebben + een dag aanbieding dan betaal je 4x verzendkosten? De enige die blij wordt van de actie is dan de bezorgdienst.
Ik hoop dat de beheerder duidelijkheid kan geven.

Of je neemt het risico dat een dagaanbieding op is, en besteld die dagaanbieding ook in een tijdvenster, zodat je in elk geval 1 keer verzendkosten bespaart.
 
M'n winkelwagen is leeg! Had gister al het een en ander in mijn wagentje gedaan en stond al in de rij (sorry voor het oponthoud) en vanmorgen keek ik is alles weg......