• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Mystery Box 2020: start verkoop 17 december om middernacht!

Gemiddelde detailer geeft een paar tientjes per jaar uit? Hmmm ik moet dan toch iets aan m’n koopgedrag gaan doen .
P.s. Leuke actie, een poos niet online geweest maar 1 bemachtigd.
Er zijn altijd uitschieters en uitzonderingen haha.
Wow ik weet niet wat jullie hebben gedaan bij postnl maar zag dat die vandaag bezorgt gaat worden!! :party:
Wij waren ook positief verrast. PostNL had al aangekondigd weer ritten te gaan annuleren deze week, maar ze hebben ons gespaard. En gisteravond hebben ze voor het eerst meer meegenomen dan normaal. Zonder mopperen, ook dat was bijzonder. Het is bijna verdacht, haha.
 
  • Leuk
Reactions: Nick1407 en Jerre
@RedCat daarom altijd aardig zijn
Zelf bieden we in de zomer vaak een ijsje of drinken aan.

En ik wil niet zeggen dat het helpt maar onze bezorger is altijd in een goed humeur en weet precies waar hij onze pakketten kan neerleggen (stiekem bezorgd hij volgens mij bij ons nog wel eens als eerste gezien hij dan een stuk vroeger is als aangegeven)
 
  • Leuk
Reactions: RedCat
Hier net ook de box ontvangen.
Net wat spulletjes in die ik wou testen en/of nodig had!
Top box, bedankt CC, zoals altijd uitmuntende service :kissing_heart:
2020-12-18.jpeg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb de foto even in spoiler tags gezet om de verrassing bij sommigen niet te verpesten. Klik op SPOILER om de foto te zien.
 
  • Leuk
Reactions: 350Z, Jerre en RoyR
Bedankt voor de super leuke box. Wilde zo eens out of de box andere producten proberen. Toevallig geen van deze merken al in bezit. Dat wordt lekker bezig zijn tijdens de komende weken. Vooral mee door blijven gaan. Super actie.
image.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
@Mace dat is dus ook de reden dat ik in die jaren nog nooit zo'n box heb gekocht.
Als je al een flinke collectie hebt, dan is het niet echt de moeite waard vind ik.
Grote kans dat je spullen dan dubbel hebt. Maar ben je beginnend detailer, dan is het zeker leuk!
Ik wil niet negatief overkomen hoor, de inhoud is zeker leuk, en met een leuke korting!!!
 
Ik voel de behoefte om mijn reactie van gisteravond te nuanceren.
Mijn achtergrond licht beroepsmatig in het autoschade herstel.
Na een aantal bestellingen bij een andere webshop (die het een onmogelijke opdracht vond om bij post.n.l. punt te bezorgen, uiteindelijk terecht gekomen bij C.C. .
Bij vorige webshop tot nu toe besteld een dap evo plus met polijst spullen 361 euro en nog eens een keer 165euro aan shampoo e.d.
Vanwege voornoemde reden terechtgekomen bij C.C. en hier inmiddels de nodige bestellingen gedaan ook ongeveer 450 euro alles sinds afgelopen julie.
Dan komt er black friday en ik maak voor mezelf een verlanglijst van ongeveer 500euro 2 weken van te voren.
Gedurende de daarop volgende dagen raakt er voor driekwart van de genoemde verlanglijst (gemaakt op mijn account C.C.) uit voorraad.
Mijn eigen besluit bestel voor de overgebleven items bij C.C. want gevangen door jullie enthousiasme over bepaalde producten wil ik dit ook proberen.
Dit dan wel te verstaan 2 dagen voor aanvang black friday verkoop om sportief te blijven en dan omdat ik het nodig had, bij vorige shop tevens weer voor 350euro te bestellen. Met wederom de ergernis van het bezorgen bij de buren e.d.
Dan krijg ik via de nieuwsbrief c.c. de kennisgeving over deze mysterie box en dacht laat ik eens meedoen en een box van 100euro bestellen.
En dan komt de oorzaak van mijn geïrriteerdheid ik ben vanwege werk niet in staat om 00.00uur te bestellen en probeer dit te doen gedurende de nacht via mijn telefoon waarbij tijdens het bestellen alles op groen staat bij de bestellijst alleen kan ik het niet op mijn boodschappenlijst krijgen
Dan rijst bij mij de vraag (we hebben allemaal een ip adres is er sprake van selectie)
En ja als je de door mij betaalde bedragen bij elkaar optelt kun je je auto makkelijk met een beetje zelfwerkzaamheid laten voorzien van een nieuwe blanke laklaag en deze na drie maanden uitharden natschuren dan polijsten met het 3M systeem laten glimmen zoals een speelgoed auto.
Uiteindelijk laat ik via dit medium mijn ongenoegen blijken en krijg dan van een onvolwassen jochie te lezen dat ik een koekwous ben en maar op facebook op moet letten en meer van zulke teksten.
Heren C.C. ja je moet idd niets weg te geven, een webshop hebben moet ook niet!
Gevalletje marketing strategie Supermarkt ) een eiland van voordeel in een zee van winst?
Samengevat ik was eigenlijk heel tevreden over deze shop, snel leveren, op het door mij gewenste adres, kwaliteit van het geleverde, altijd een extraatje in de doos.
Ik was eigenlijk van plan om een box te bestellen het voordeel te nemen en dan erbij een door mij gewenste minipolisher te bestellen (geven en nemen0
maarja de kans is voorbij.
 
  • Boos
Reactions: RedCat en edeluyck
Ik kan het niet helemaal volgen, maar op Black Friday was 1 promille procent van de bestellingen niet op voorraad. Ik denk dat wij een van de grootste magazijnen van Europa hebben.

Het is me een raadsel hoe driekwart van jouw wensenlijst uitverkocht raakte.

Maar het is met corona wel een uitdaging om zoveel mogelijk voorradig te houden. Dus het kan best zijn dat er een levering van een bepaald merk later binnen kwam dan gepland.

Frans, met een actie als deze (mystery boxen) is het snel snel snel zijn. Dat hadden we vooraf ook gezegd.

De PostNL pakketpunten zijn bij ons trouwens tijdelijk niet beschikbaar, omdat ze vrijwel allemaal gesloten zijn.
 
Laatst bewerkt: