• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Voorstel ronde.

Mats12

Detailing rookie
6 jan 2021
7
15
Hallo mensen.
Ik zal me even voortstellen.
Ik ben Mats Rosendaal.
Eigenaar van een detail bedrijf.

Vanaf jongs af aan geleerd
voor carrosseriebouwer.
En later toch besloten voor mezelf te beginnen.

Ik ben hier om gezellig mee te lezen en me zo nu en dan ergens lekker tegenaan te bemoeien.

Mvg
 
Laatst bewerkt:
Welkom op het forum!

Wil je er wel rekening mee houden dat je op ons forum (Carclean.com) bevindt. Dit forum is ter ondersteuning van onze commerciële webshop en het is niet de bedoeling om je diensten aan te bieden en producten te adviseren die niet overeen komen met ons assortiment. In een topic waar je reageerde was er al een lichte uitglijer ;) Na enig onderzoek kwam ik erachter met welke merken je werkt, dat is uiteraard je goed recht natuurlijk maar het is niet de bedoeling om deze producten op ons forum te adviseren.

Alvast bedankt voor de medewerking!
 
  • Verdrietig
  • Leuk
Reactions: Mats12 en Matsu
Welkom Mats, wat is je eigen wagen(park)? Mag aannemen dat die er dan ook piekfijn bij staat/staan :eyes:
Momenteel een familie car. E46 touring in het mooie cosmozwart. En deze staat in allemaal verschillende sapjes om een beetje te kijken wat werkt.
 
  • Leuk
Reactions: RoCo